reklama
Medium to idealna przestrzeń dla marek, które mogą docierać do nowej grupy odbiorców i dopasowywać swoje treści do ich oczekiwań. By ulepszać nawiązywanie relacji z potencjalnymi klientami, platforma stale wprowadza nowe narzędzia i podejmuje kolejne współprace z zaufanymi partnerami biznesowymi. Dziś TikTok ogłasza nowe partnerstwo z Zefr, które zapewni markom wgląd w ich kampanie pod kątem Brand Safety oraz Brand Suitability.
Współpraca z firmą Zefr zakłada wprowadzenie nowego mechanizmu pomiaru reklam pod kątem Brand Safety (bezpieczeństwa marki) oraz Brand Suitability (przydatności marki). Rozwiązanie ma zapewnić reklamodawcom lepszy wgląd w kampanie gwarantując, że ich treści wyświetlane będą w kontekście treści odpowiadających marce, co pozwoli dbać o reputację obecnych na platformie firm.
Na czym polega partnerstwo z Zefr
System oparty na technologii uczenia maszynowego Cognition AI firmy Zefr, zapewnia reklamodawcom niezależną weryfikację powiązań ich treści na TikToku. Rozwiązanie jest zgodne ze standardami Global Alliance of Responsible Media (GARM) w zakresie bezpieczeństwa i przydatności marki. Dostęp do narzędzia odbywa się poprzez TikTok Ads Manager po wybraniu opcji Inventory Filter.
„TikTok zapewnia markom przestrzeń, w której mogą bezpiecznie prezentować swoje produkty i usługi, jednocześnie docierając ze swoją ofertą do różnorodnej społeczności.” – mówi Dave Byrne, Global Head of Brand Safety & Industry Relations w TikTok. „Naszym stałym celem jest tworzenie odpowiedzialnego, sprawiedliwego i otwartego ekosystemu, aby użytkownicy platformy bez przeszkód tworzyli, oglądali i dzielili się treściami, które kochają. Dzięki partnerstwu z Zefr marki zyskają narzędzie do analizowania rzeczywistego wpływu ich kampanii, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa” – dodaje.
Nowe partnerstwa i rozwiązania dla marek
TikTok stale pracuje nad nowymi rozwiązaniami, które pomagają markom wykorzystywać potencjał platformy i jej zasięg w dotarciu do nowych grup odbiorców. W czerwcu 2021 r. udostępnione zostało narzędzie TikTok Brand Lift Study (BLS). BLS pozwala reklamodawcom lepiej mierzyć wpływ ich kampanii reklamowych na wskaźniki KPI marki, takie jak świadomość, postrzeganie, intencje czy zapamiętywanie. W efekcie reklamodawcy mogą prowadzić skuteczniejsze kampanie i działania reklamowe.
Dowodem na działania TikToka na rzecz zwiększania bezpieczeństwa swoich użytkowników oraz marek jest uzyskany certyfikat TAG Brand Safety Certified Seal od Trustworthy Accountability Group na poziomie globalnym. Jest on świadectwem zaangażowania platformy w budowę transparentnej i godnej zaufania przestrzeni dla swojej społeczności i reklamodawców.
źródło: informacja prasowa