reklama
Platforma postanowiła dodać kolejną, nową kartę o nazwie Promocje. Będzie ona dostępna dla użytkowników korzystających z YouTube Studio. Co tam znajdziemy i w jaki sposób ułatwi to procesy reklamowe?
YouTube z nową kartą
Nowa karta ma być sporym ułatwieniem dla osób, które prowadzą kampanie reklamowe na YouTube. Ponadto ma ona zmniejszyć potrzebę korzystania z Menadżera Google Ads, podczas ich prowadzenia. Promocje, według YouTube, mają być odpowiedzią na potrzeby użytkowników. Dzięki temu również będą oni mogli dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Na początek do eksperymentu zostali zaproszeni losowi użytkownicy. Nową kartę zobaczą oni na stronie Treść, w YouTube Studio. Taki sposób szybkiej promocji może sprawić, że coraz częściej menadżerowie będą decydować się na to, aby promować swoje treści. Według YouTube pomoże to zmaksymalizować wyniki, jak również zachęci marki i firmy do tego, aby postanowiły promować swoje działania w sieci.
Działania z zyskiem
Szybkie promocje treści na YouTube, to także szybki zysk dla giganta, jakim jest Google. Jednak z drugiej strony, takie działania mogą wpłynąć na zaangażowanie w tym obszarze użytkowników. To również doskonałe narzędzie do reklamy, dzięki czemu trafią do większego grona odbiorców. A na to obecnie stawiają serwisy, aby zachęcić do siebie jak największą liczbę twórców. Facebook, Instagram czy TikTok ciągle szukają nowych możliwości zarobkowych dla twórców, przebijając swoje oferty. Z racji tego, że YouTube nie chce pozostawać z tyłu, co jakiś czas dodaje nowe udogodnienia. A karta Promocje jest jedną z nich.
Obecnie kartę testują jedynie wybrani użytkownicy YouTube. Jeżeli gigant uznał, że się ona sprawdziła, zostanie wprowadzona dla wszystkich użytkowników na całym świecie.