X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

ChatGPT pomoże klientom Morele.net w doborze produktów

ChagtGPT to rozwiązanie, o którym w ostatnim czasie jest bardzo głośno. Teraz na wykorzystanie go w praktyce zdecydowało się Morele.net.

ChatGPT pomoże klientom Morele.net w doborze produktówźródło: materiały własne

reklama


Morele.net, czyli jeden z liderów wśród e-sklepów z elektroniką użytkową, zdecydowało się na wdrożenie na swojej stronie sztucznej inteligencji. Mowa oczywiście o ChatGPT, który od kilku miesięcy rewolucjonizuje rynek technologiczny. ChatGPT to chatbot opracowany przez startup OpenAI z San Francisco. Został on założony w 2015 roku, a do ówczesnych inwestorów należeli m.in. Elon Musk czy Sam Altman.  

ChatGPT czerpie wiedzę z różnych internetowych źródeł. Dzięki temu ma on dostęp do ogromnej ilości informacji z różnych dziedzin. ChatGPT nie tylko odpowiada na pytania, ale jest także w stanie stworzyć artykuł, opowiedzieć żart, napisać piosenkę, a nawet zaprogramować kod.  

W jaki sposób ChatGPT może pomóc klientom Morele.net? 

Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji użytkownicy natychmiastowo otrzymają odpowiedź na nurtujące ich pytania. Mogą one dotyczyć m.in. zastosowania produktu lub jego funkcjonalności. W przypadku, gdy odpowiedź nie będzie satysfakcjonująca, zapytanie zostaje przesłane do konsultantów, którzy e-mailowo udzielą pomocy.   

ChatGPT został wzbogacony o dane produktowe ze sklepu, co pozwala na szybkie wygenerowanie odpowiedzi. Rozwiązanie to doskonale sprawdzi się w przypadku osób niezdecydowanych co do zakupu lub tych, którzy nie przepadają za obszernymi kartami produktu – ChatGPT w kilka sekund wygeneruje odpowiedź na najbardziej szczegółowe pytania. 

„Biorąc pod uwagę, że to pierwsze wdrożenie, silnik cały czas jest optymalizowany, a w kolejce jest zasilenie go kolejnymi zestawami danych – to bardzo dobry wynik. Istotnie obniżymy koszty obsługi Klienta, jednocześnie podnosząc konwersję” – podkreślił Dariusz Jodziewicz, dyrektor jakości w Morele.net. 

ChatGPT na Morele.net

źródło: morele.net

ChatGPT na Morele.net

źródło: morele.net

Rewolucja w obsłudze klienta internetowego  

Według pracowników Morele.net, ChatGPT udziela poprawnych odpowiedzi dla około 50% z 10 tys. pytań zadawanych za pośrednictwem funkcji „Zapytaj eksperta”. Asortyment sklepu nieustannie się powiększa, co generuje kolejne wyzwania w postaci doradztwa i obsługi klienta. Zaangażowanie sztucznej inteligencji z pewnością wpłynie na łatwiejsze i szybsze finalizowanie zamówień – ChatGPT działa bez przerwy, a więc klienci mogą korzystać z jego pomocy 24 godziny na dobę 

„Jesteśmy na początku drogi. Wykorzystanie różnych wariantów i modeli sztucznej inteligencji w działalności e-commerce i szybka adaptacja nowych narzędzi będzie stanowić o konkurencyjności naszego sklepu. Od algorytmizacji zakupów i cen przez wewnętrzne procesy, aż po obsługę Klienta – AI rewolucjonizuje nasze metody pracy” – komentuje Michał Pawlik, prezes Morele.net. 

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail