X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Odkryj potencjał treści – sprawdź poradnik „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”

Jak wartościowy content może zmienić grę, zdobywając i angażując klientów? W najnowszym poradniku od Content Standard odkryjesz sekrety stojące za sukcesami sklepów internetowych.

Odkryj potencjał treści – sprawdź poradnik „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”Raport Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw

Obserwacja branży, raporty, rozmowy z ekspertami i klientami pokazują, że transparentna komunikacja, zwłaszcza w procesie posprzedażowym, czyli w momencie, w którym klient powinien czuć się bezpiecznie, wciąż jest ogromnym problemem. Przedsiębiorcy potrzebują wskazówek i narzędzi, aby skutecznie budować pozytywne doświadczenia zakupowe klientów.

Odpowiedzią na tę potrzebę jest poradnik ContentStandard „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”. W publikacji znalazły się artykuły przygotowane przez dziennikarzy oraz komentarze ekspertów – przedstawicieli sklepów internetowych oraz platform sprzedażowych, operatorów płatności, dostarczycieli usług dla e-commerce, ekspertów z branży marketingowej m.in.: AtomStore, Ceneo, ContentHouse, DevaGroup, Glosel (TaniaKsiazka.pl & Bee.pl), IKEA, islay.tech, OLX,  PayU, Sodexo czy x-kom.

Swoją wiedzą dzielą się również specjaliści ORLEN Paczki, która jest partnerem głównym publikacji.

Poradnik w przystępny sposób tłumaczy:

  • czym jest content marketing, jakie są jego główne zadania i najpopularniejsze formaty;
  • po czym poznać wartościowe treści i od czego zależy siła content marketingu w e-commerce;
  • co charakteryzuje język korzyści, jak się nim posługiwać i dopasować go do różnych grup docelowych;
  • dlaczego użytkownicy porzucają koszyki;
  • jakie znaczenie ma retencja klientów i dlaczego warto nad nią pracować;
  • w jaki sposób przeprowadzić satysfakcjonującą obsługę posprzedażową;
  • jak dostosować przekaz do poszczególnym etapów lejka sprzedażowego i zachęcić użytkownika do zakupu;
  • jakie cechy posiada dobry program lojalnościowy i czego unikać przy jego realizacji;
  • jaką siłę ma content marketing w e-commerce;
  • jak uatrakcyjnić i wyeksponować opcje dostawy;
  • co zrobić, by zachęcić użytkownika do kontynuowania zakupów.

Dodatkowo w publikacji w formie case studies zostały przedstawione przykłady dobrze prowadzonej komunikacji – takiej, która wyróżnia się na tle konkurencji i zostaje w pamięci klienta końcowego na dłużej.

Poradnik „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw”

 

Wydawcą poradnika jest serwis ContentStandard.

Partnerem strategicznym publikacji jest ORLEN Paczka.

ORLEN Paczka

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail