X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

15 stycznia poznamy Blog Firmowy 2012 roku

15 stycznia poznamy Blog Firmowy 2012 roku

reklama


Dominik Kaznowski

Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest Dominik Kaznowski, który od 2007 roku tworzy blog o blogach firmowych – blogifirmowe.com. – W ciągu ostatnich pięciu lat rynek przeszedł niemal całkowitą ewolucję w kwestii podejścia do otwartej komunikacji w sieci. Blogi są dzisiaj wykorzystywane nie tylko przez największe marki z sektora telekomunikacyjnego (Orange, Play, Netia) czy finansów (BZ WBK, PKO BP, DM BOŚ), ale również jednoosobowe firmy ze wszystkich sektorów gospodarki – mówi Kaznowski.

Od trzech lat firmowe blogowanie oceniają studenci, co stanowi dodatkowe wyzwanie dla zgłaszających się marek. W tym roku jurorami w konkursie są studenci specjalizacji magisterskiej „Nowe media” w Collegium Civitas. Ogłoszenie wyników odbędzie się 15 stycznia, w siedzibie uczelni w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, podczas seminarium podsumowującego 5 edycję konkursu. Będzie to również okazja do wysłuchania osób na co dzień zajmujących się tworzeniem blogów w firmach oraz zapoznania się z czwartą falą badania blogosfery firmowej.

Celem konkursu jest promowanie dobrych praktyk w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych. Głównym kryterium oceny blogów jest przełamywanie stereotypów w komunikacji pomiędzy firmami a konsumentami. Zgłoszenia do konkursu trwają do 31 grudnia do północy. Partnerami konferencji są IAB Polska i PBI oraz Collegium Civitas

Zobacz stronę wydarzenia na Facebooku

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail