reklama
Konkurencja wśród portali oferujących zakupy grupowe w Polsce rośnie. W tej chwili liderami na polskim rynku są Groupon.pl (polska odsłona światowego giganta) oraz Gruper.pl. Za nimi plasują się takie serwisy jak Fastdeal.pl, Mydeal.pl czy Okazik.pl . O tym czy HappyDay.pl doszusuje do liderów czy ulokuje się w drugim szeregu przekonamy się pewnie nieprędko. Póki co rusza szeroko zakrojona kampania promocyjna. Dużym jej atutem może się okazać zaplecze medialne właściciela portalu, Agory, w postaci popularnych witryn internetowych (Gazeta.pl), prasy („Gazeta Wyborcza”, „Metro”) i stacji radiowych (Roxy FM, Złote Przeboje).
W chwili obecnej serwis zawiera oferty skierowane do mieszkańców największych miast i aglomeracji w Polsce: Warszawy, GOP, Trójmiasta, Krakowa, Łodzi, Wrocławia i Poznania. Codziennie pojawia się również jedna oferta o zasięgu ogólnopolskim.
Czym chce pozyskać sobie użytkowników nowy portal w sytuacji, gdy konkurencja już teraz jest dosyć spora?
– Dla HappyDay.pl najistotniejsza jest jakość i wiarygodność, dlatego wszystkie oferty publikowane w serwisie pochodzą od partnerów, których możliwości i jakość usług zostały sprawdzone przez doradców sprzedażowych – mówi Dominika Derewicz, kierownik nowopowstałego serwisu.
Wszystkie oferty z HappyDay.pl będą pojawiały się również w mediach Agory.