reklama
Podczas konferencji zaproszeni goście przedstawią najlepsze praktyki dotyczące tworzenia contentu marketingowego, generowania leadów sprzedażowych, wykorzystania różnych kanałów kontaktu z klientem oraz pomiaru efektywności zastosowanych rozwiązań. Prelegentami będą osoby z międzynarodowym doświadczeniem – m.in Konrad Mokrzanski (IBM Polska), Anna Telakowiec (Bonduelle), Maciej Tesławski (Marketing Communication Academy). Poruszą trudne tematy, ale i zaprezentują sprawdzone rozwiązania.
Uczestnicy spotkania będą mieli okazję wysłuchać prelekcji plenarnej, wystąpień podzielonych na ciekawe ścieżki tematyczne oraz zdobyć wiedzę biorąc udział w specjalnie przygotowanych warsztatach.
Kluczowe zagadnienia:
- jak stosować content marketing?
- skuteczne pozycjonowanie/optymalizacja treści w wyszukiwarkach internetowych,
- wdrażanie inbound marketingu w przedsiębiorstwie
- kanały docierania do klienta: rola mediów społecznościowych, siła bloga, możliwości kanału video,
- wykorzystanie strategii inboundu w sprzedaży i generowanie leadów,
- big data vs. huge data – wykorzystanie danych
Wydarzenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za kampanie marketingowe: dyrektorów, managerów, kadry zarządzającej.
Forum Inbound Marketing odbędzie się w dniach 15-16 września 2014
Organizatorem forum jest Nowoczesna Firma S.A., więcej informacji na temat wydarzenia TUTAJ.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym Forum Inbound Marketing.