reklama
A dokładnie na mikrofilmy z animacjami. Cała kampania skupia się na promowaniu filmu, jednak w sposób niespotykany często w tej branży (szczególnie u nas). Kampania Ex Machina opiera się na postaci Avy i podkreślaniu tematyki filmu. Inteligentne, nowatorskie podejście do kampanii, nietypowe rozwiązania i zaangażowanie rozmowy o przyszłości gatunku ludzkiego oraz rozwoju sztucznej inteligencji odróżnia kampanie od innych a także doskonale koreluje z filmem.
Film promują mikrofilmy (20-30 sekundowe) publikowane poprzez Facebooka i Instagrama. Pomieszanie animacji z urywkami filmu daje niesamowity efekt. A wybór najbardziej intrygujących i interesujących fragmentów filmu do kampanii dodatkowo zaostrza apetyt na premierę filmu.
Kampania skupia się także na postaci Avy, która jest jedną z głównych postaci. Co prawda nie jest ona człowiekiem, ale podkreśla się jej kobiecą naturę, seksapil i zmysłowość co może (i ma) zbudzać w widzach zainteresowanie a nawet fantazje z udziałem bohaterki.
Cała kampania “załatwia” dwie sprawy: promocję filmu a dzięki niej także kwestie dyskusji na temat coraz bardziej zaawansowanych prac nad sztuczną inteligencją, skomputeryzowaniem i usieciowieniem naszego życia oraz obecnością robotów, z którymi już niedługo będziemy musieli się pogodzić.
Tear Up The Dance Floor from Watson DG on Vimeo.
Does Ava Like You? from Watson DG on Vimeo.