reklama
Spotkanie, podobnie jak w latach poprzednich, będzie poświęcone w głównej mierze email marketingowi i tematom, które się z nim łączą oraz temu jak z tych powiązań uzyskać efekt synergii i potęgować efekt działań marketingowych.
Idea konferencji M@il My Day narodziła się w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę email marketingową. Celem konferencji jest zgromadzenie pod jednym dachem specjalistów od email marketingu, tak aby dzieląc się swoją wiedzą mogli inspirować i szerzyć dobre praktyki. Wśród Prelegentów spotkać będzie można m.in: Pawła Salę (FreshMail), Michała Sadowskiego (Brand24), Michał Górecki (koszulkowo.com) oraz zagranicznych gości takich jak: Tahir Fayyaz (Google) czy Denis Ehlicke (Return Path).
Na stałe w program wpisały się również warsztaty, odbywające się w drugim dniu konferencji. W tym roku będzie można wziąć udział w 5 różnych warsztatach, które pomogą nie tylko w zgłębieniu wiedzy email marketingowej, lecz również zapoznają marketów z innymi efektywnymi narzędziami takimi jak landing page czy Google Analytics.
Konferencja ta adresowana jest do e-marketerów, osób odpowiedzialnych za PRowe działania w Internecie, branży ecommerce, przedsiębiorców MŚP, a także blogerów i dziennikarzy zainteresowanych branżą email marketingową.
Każda edycja to nie tylko spotkanie mocno edukacyjne, które pozwala na zdobycie wielu inspiracji, wymianę doświadczeń oraz poszerzenie siatki kontaktów poprzez spotkania z ciekawymi ludźmi, praktykami email marketingu.
Ilość miejsc jest ograniczona, a zapisać można się pod dedykowany adresem.