reklama
Audyty SEO i UX to pierwsze usługi jakie zwykle wykonuje agencja interaktywna dla nowego klienta. Audyt jednak ma sens dopiero w momencie jego wdrożenia w życie, a to powinno być nadzorowane przez jego autorów. Aby cały projekt przebiegł pomyślnie niezbędna jest dobrze skonstruowana umowa, która zabezpiecza interesy i jasno określa obowiązki obu stron.
Platforma Whitepress przygotowała, razem z radcą prawnym Piotrem Stolarczykiem, wzory umów, które można za darmo pobrać, wykorzystywać i modyfikować. Autorzy zamieścili także dokładne omówienie kluczowych punktów i zasad, które powinny być zachowane przy konstruowaniu takich umów. Omówienie znajduje się w artykule: Audyt SEO i audyt UX – omówienie umów na opracowanie i nadzór nad wdrożeniem. Autorzy piszą o charakterze umowy, jej przedmiocie, sposobie realizacji, wynagrodzeniu i poufności. Dzięki omówieniu temu osoby bez prawniczego doświadczenia będą miały wiedzę na co zwrócić uwagę przy konstruowaniu i omawianiu postanowień takiej umowy.
„Audyty SEO i UX są niezwykle istotne z punktu widzenia klienta. Stanowią pierwszy krok do lepszej widoczności strony w wyszukiwarce i jej atrakcyjności dla odbiorców. Jednak aby taki efekt osiągnąć niezbędny jest rzetelnie przeprowadzony audyt stanu wyjściowego. Mam nadzieję, że opracowane przez nas umowy będą wartościowym wsparciem zarówno dla klientów jak i dla agencji interaktywnych” – dodaje Paweł Strykowski, współwłaściciel Whitepress.
Umowa na opracowanie audytu SEO & UX – pobierz plik DOC
Umowa na nadzór nad wdrożeniem audytu SEO & UX – pobierz plik DOC
Patronat nad cyklem edukacyjnym Nowa Koncepcja SEO obejmuje SocialPress.