X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Social media to nowa telewizja? Pobierz bezpłatny raport

Jak zmieniały się nowe media, czy Facebook zastąpi telewizję, dlaczego musisz płacić by być widocznym w mediach społecznościowych i czy social media sprzedają – m.in. odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym raporcie!

Social media to nowa telewizja? Pobierz bezpłatny raport

reklama



Media społecznościowe, mimo że obecne są z nami od lat, wciąż potrafią zaskoczyć marketerów. Zmieniające się algorytmy, nowe oczekiwania internautów, innowacyjne narzędzia czy kanały dotarcia – to wszystko może przyprawić o zawrót głowy. Jak odnaleźć się w tym nowym świecie nowych mediów?

Nasi eksperci radzą na co zwracać uwagę, które narzędzia są niezbędne dla osiągnięcia sukcesu w świecie mediów społecznościowych i jak z nich właściwie korzystać. Podpowiadają poprzez jakie modele można rozliczać kampanie w social mediach i jak dzięki nim zarabiać.

Sprawdzają także czy nowe kanały dotarcia do internautów, zagrażają pozycji starych mediów analizując przsocialpress-social-media-to-nowa-telewizjaewagi oraz braki, zarówno po jednej, jak i po drugiej stronie. Podpowiadają również jakie cele postawić przed sobą by z sukcesem poprowadzić swoją firmę przez społecznościowe
labirynty i jak sprawdzić czy cele zostały rzeczywiście zrealizowane.

O trendach, narzędziach i konkretach mówią m.in. Albert Hupa (IRCenter), Łukasz Głombicki (ekspert ds. komunikacji i nowych mediów „National Geographic” i „Focus”), Tomasz Michalik (Insignia), Artur Roguski (Whysosocial.pl), Jonasz Wiercioch (Brave Brain), Wiktor Orzeł (ContentHouse) czy Krzysztof Marzec (Deva Group).

Pobierz raport i bądź skuteczny w swoich działaniach!

Czytaj również:
“Raport: (Z)mierz się content marketingiem. Analityka w praktyce”

 

 

  • Marek Woźniak

    Ciekawy raport ale nie uwzględnia bardzo wielu istotnuch kwesti. W pierwszej kolejności brak odniesienia do zjawiska nieprawdziwych informacji z którymi ewidentnie Facebook sobie nie radzi, mniejszej popularnści Facebooka wśród osób do 15 roku życia, którą sygnalizuje się za oceanem i a ja obserwuję na przykładzie swojego 13 letniego syna – Messenger tak, Facebook zdecydowanie NIe czy mgliste odniesienie się do tego czy SM sprzedają. Przykład blogerki modowej do mnie nie przemawia.

    Faktem jest to, że w szczególności FB nie jest już w istocie serwisem stricte społecznościowym. To raczej maszyna płatnego targetowania. Ale w jakim stoponiu przekłada się ruch i biznes? Tu jest cały czas bardzo dużo niewiadomych.

    Nie poruszono też w raporice to co jest bardzo na czasie a mianowicie AI i przelożenue na SXO i wyszukiwarki.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail