reklama
Media społecznościowe, mimo że obecne są z nami od lat, wciąż potrafią zaskoczyć marketerów. Zmieniające się algorytmy, nowe oczekiwania internautów, innowacyjne narzędzia czy kanały dotarcia – to wszystko może przyprawić o zawrót głowy. Jak odnaleźć się w tym nowym świecie nowych mediów?
Nasi eksperci radzą na co zwracać uwagę, które narzędzia są niezbędne dla osiągnięcia sukcesu w świecie mediów społecznościowych i jak z nich właściwie korzystać. Podpowiadają poprzez jakie modele można rozliczać kampanie w social mediach i jak dzięki nim zarabiać.
Sprawdzają także czy nowe kanały dotarcia do internautów, zagrażają pozycji starych mediów analizując przewagi oraz braki, zarówno po jednej, jak i po drugiej stronie. Podpowiadają również jakie cele postawić przed sobą by z sukcesem poprowadzić swoją firmę przez społecznościowe
labirynty i jak sprawdzić czy cele zostały rzeczywiście zrealizowane.
O trendach, narzędziach i konkretach mówią m.in. Albert Hupa (IRCenter), Łukasz Głombicki (ekspert ds. komunikacji i nowych mediów „National Geographic” i „Focus”), Tomasz Michalik (Insignia), Artur Roguski (Whysosocial.pl), Jonasz Wiercioch (Brave Brain), Wiktor Orzeł (ContentHouse) czy Krzysztof Marzec (Deva Group).
Pobierz raport i bądź skuteczny w swoich działaniach!
Czytaj również:
“Raport: (Z)mierz się content marketingiem. Analityka w praktyce”
- Marek Woźniak