X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Spotkanie „Kobieta w Biznesie” z udziałem Ewy Foley

1 grudnia po raz ostatni w tym roku przedsiębiorcze krakowianki spotkały się w czasie wydarzenia „Kobieta w biznesie”. Oprócz ogromnej dawki wiedzy na temat content marketingu oraz tajemnic metody Kaizen, bizneswomam miały okazję osobiście poznać charyzmatyczną Ewę Foley.

Spotkanie „Kobieta w Biznesie” z udziałem Ewy Foleyfot. materiały prasowe

reklama


Ewa Foley to kobieta pełna pasji. Podróżniczka, promotorka pozytywnego podejścia do życia, autorka książek, doskonały mówca, a także specjalistka od marketingu i zarządzania zasobami ludzkimi. W czasie spotkania porwała swoimi słowami ponad 130 zgromadzonych uczestniczek, by poprowadzić je w podróż przez życie i jego mistyczne aspekty.

Spotkanie rozpoczął Grzegorz Miłkowski z ContentHouse, który przedstawił problem przygotowania strategii działań z zakresu content marketingu na rok 2017. Aneta Wątor z Motiwator, główna organizatorka spotkań „Kobieta w Biznesie”, przedstawiła kluczowe założenia Metody Kaizen. To filozofia, która zmienia oblicze wielkich marek, a także życie pojedynczych ludzi i pozwala im efektywnie osiągać cele w życiu prywatnym i zawodowym.

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

Wydarzenie nieodłącznie związane jest również z networkingiem, w czasie którego kobiety-przedsiębiorcy miały okazję poznać specjalistów z wielu branż i poszerzyć swoją sieć kontaktów.

Organizatorzy

Motiwator – firma założona przez Anetę Wątor zajmująca się szkoleniem specjalistycznym (w tym treningami motywacyjnymi oraz szkoleniami dla pracowników firm i korporacji) i doradztwem.

Motiwator jest inicjatorem i organizatorem cyklu spotkań „Kobieta w biznesie”.

ContentHouse jest agencją full service content marketing, która stawia na dwa komunikacyjne filary: marketing treści (teksty, wideo, działania w social media) oraz mocne wsparcie PR dla Klientów. Narzędzia te wzajemnie się uzupełniają i tworzą skuteczną synergię.

W badaniu “Agencje interaktywne” z 2016 przeprowadzonym przez Media i Marketing Polska to agencja nr 1 pod względem zadowolenia ze strategii, badań i analiz, zadowolenia z obsługi Klienta oraz opracowania działań ATL.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail