reklama
Nowe technologie i rozwiązania są coraz chętniej wdrażane przez świat biznesu. Oferują wiele możliwości – od „prostego” agregowania ogromnych ilości danych, poprzez wyciąganie wniosków aż do opracowania symulacji możliwych zmian i trendów. Wyniki dostarczane dzięki sztucznej inteligencji stają się coraz częściej podstawą do podejmowania decyzji biznesowych. Szacunki pokazują, że wdrożenie systemów AI w latach 2016-2020 w USA przyniesie 60 miliardów oszczędności.
Akademia Marketingu: Sztuczna inteligencja w biznesie to pierwsza w Polsce konferencja w całości poświęcona tematowi wykorzystania potencjału sztucznej inteligencji w działalności biznesowej. Pierwsze spotkanie będzie wypełnione praktyczną wiedzą, ale podaną w sposób zrozumiały nie dla programisty, z wyraźnym wskazaniem korzyści biznesowych wynikających ze stosowania AI i algorytmów samouczących się w biznesie.
Czego dowiesz się z konferencji?
- czym jest deep learning oraz machine learning,
- jak będzie wyglądać reklama w Google w dobie automatyzacji,
- czy internetowe boty zdobędą dla Twojej firmy nowych klientów,
- jak automatyzacja marketingu tworzy nowe źródła przychodów,
- dlaczego AI jest niezbędna przy analizie big data i profilowaniu konsumentów,
- w jaki sposób nowoczesne technologie (m.in. wirtualna rzeczywistość i hologramy) uczą się zachowań użytkowników,
Więcej: http://akademiamarketingu.edu.pl/
Eksperci i praktycy
O praktycznym zastosowaniu AI w swoich firmach opowiedzą m.in. Łukasz Kosuniak (Samsung), Tomasz Wesołowski (2040.io), Wojciech Ptak (FreshMail), Michał Zajdel (Millward Brown) czy Krzysztof Marzec (Deva Group).
Spotkania Akademii Marketingu odbywają się w siedzibie Krakowskiego Parku Technologicznego mieszczącej się przy ulicy Podole 60. KPT to nowoczesna przestrzeń, w której obecnie odbywają się największe technologiczne i biznesowe wydarzenia w Krakowie. Organizatorem konferencji jest ContentHouse.
Dla kogo jest Akademia Marketingu?
Akademia jest dedykowana dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych w marketingu (brand manager, dyrektor marketingu, szef działu handlowego, marketer, PR-owiec, właściciel firmy (MŚP), osoby odpowiedzialne za business development oraz optymalizację pracy biznesu). Nie będziemy poruszać tematów podstawowych, o których można przeczytać na pierwszym lepszym blogu polskim lub zagranicznym. To poziom, jaki jest dostępny dla każdego chętnego. My idziemy dalej, a naszym zadaniem jest rozwój specjalistów i wskazywanie im konkretnych rozwiązań oraz ścieżek rozwoju, którymi można dotrzeć na kolejne, wyższe poziomy marketingu.
Bilety
Bilety są dostępne na stronie wydarzenia http://akademiamarketingu.edu.pl/bilety
Dla naszych Czytelników przewidziany jest dedykowany rabat -20%. Hasło socialpress należy wpisać podczas zakupu biletów na stronie https://akademiamarketingucontenthouse.evenea.pl/. Promocyjna cena obowiązuje do 26 marca 2017.
Portal Social Press jest patronem medialnym wydarzenia.