X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Zbliża się Kongres Profesjonalistów Public Relations

Już za trzy tygodnie, podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, dowiemy się jak wykorzystać monitoring mediów w sytuacjach kryzysowych, jakie trendy w PR obecnie obowiązują oraz co zrobić, by w sytuacjach kryzysowych mieć dziennikarzy po swojej stronie.

Zbliża się Kongres Profesjonalistów Public Relationsfot. materiały prasowe

reklama


Ponad trzystu gości, dwa dni inspirujących prelekcji, warsztaty praktyczne i jeden cel – zrozumieć, czym jest sytuacja kryzysowa i jak sobie z nią radzić. Trzy tygodnie dzielą nas od jednego z najważniejszych wydarzeń branży PR w Polsce – Kongres Profesjonalistów Public Relations. To ostatni dzwonek na to, żeby się zapisać i wziąć udział w tym spotkaniu. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 20-21 kwietnia w hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Motywem przewodnim tegorocznej edycji będzie szeroko pojęta tematyka kryzysowa. Podczas kilkunastu wystąpień, specjaliści zajmujący się różnymi dziedzinami z zakresu PR podzielą się swoimi doświadczeniami na temat tego, jak zapanować nad sytuacją kryzysową w zależności od jej rodzaju i profilu firmy.

Skomplikowane sytuacje mogą wystąpić w każdym przedsiębiorstwie. Ich geneza, przebieg i forma mogą być naprawdę różnorodne, dlatego nie dziwi szeroki zakres tematyczny wystąpień. Poznamy np. specyfikę problemów i zasady ich rozwiązywania w instytucjach publicznych, możliwe zagrożenia w komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, właściwe zachowania w przypadku kryzysu medialnego, a także metody współpracy z dziennikarzami w kryzysie.

Kryzys to zjawisko nieprzewidywalne i nagłe, może zaskoczyć nawet najlepiej funkcjonujące przedsiębiorstwo właściwie w każdej chwili. Z tego powodu warto wybiegać w przyszłość, przewidywać możliwe scenariusze i opracowywać odpowiednie rozwiązania, dzięki którym zminimalizujemy potencjalne negatywne skutki kryzysu. Solidne przygotowanie i pewność w podejmowanych działaniach to kluczowe elementy pomyślnego zakończenia kryzysu – wyjaśnia dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto.

Zaproszeni prelegenci

Wśród prelegentów, których będziemy mieli okazję usłyszeć w trakcie Kongresu, znajdą się m.in.: Dyrektor ds. public relations PBI sp. z o.o Anna Miotk, czterokrotny mistrz olimpijski i organizator wydarzeń sportowych Robert Korzeniowski, Dyrektor Marketingu i Komunikacji LOTOS SA Adam Burak, były rzecznik Komendy Głównej Policji  insp. Krzysztof Hajdas, PR & Marketing Manager w VML Poland Łukasz Majewski czy Dyrektor Komunikacji w firmie UBER w Europie Środkowo-Wschodniej Ilona Grzywińska.

Dla kogo?

Kongres Profesjonalistów Public Relations jest skierowany zarówno do tych, którzy zawodowo zajmują się komunikowaniem, jak i osób, które interesują się tą tematyką. Udział w wydarzeniu wymaga wcześniejszej rejestracji za pośrednictwem strony: www.kongresprofesjonalistow.pl. Wciąż trwają zapisy, ale to już ostatni dzwonek. Organizatorami Kongresu są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.

Głównym sponsorem Kongresu jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations.

Portal Social Press jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail