reklama
Już 14 czerwca 2017, w Starej Zajezdni w Krakowie, odbędzie się z wyjątkowa edycja krakowskich spotkań o tematyce SEM. semKRK to spotkanie dla właścicieli biznesów, sklepów internetowych oraz specjalistów z branży SEM i SEO – szeroko pojętego marketingu internetowego. W czasie wydarzenia – konferencji utrzymanej w klimacie barcampowej – najlepsi specjaliści z branży opowiadają o swoich doświadczeniach, prezentują case study, opowiadają, z jakimi problemami się spotkali, jak je rozwiązali oraz jakie efekty biznesowe przyniosło to dla ich klientów. Dzielą się nie tylko wiedzą ale i doświadczeniem.
Kogo wysłuchamy podczas wydarzenia?
Wśród prelegentów pojawią się Anna Janiszewska, analityk i badacz rynku, przedstawicielka Google Poland z prezentacją: “MOBILE W LICZBACH: co dane mówią o zachowaniach użytkowników na urządzeniach mobilnych”, Łukasz Chiwszczuk, SEM&Prommatic Director w K2 Media, certyfikowany Trener Google, z wystąpieniem “Jak wykorzystać dane z Facebooka do kampanii AdWords.” oraz Karol Dziedzic, związany z Socjomanią, Certyfikowany Trener Google AdWords i specjalista Google Analytics, który wystąpi z prezentacją: “Ło Panie! Kto to Panu tak sper@#$?! – czyli o 3 głównych czynnikach sukcesu w reklamie graficznej AdWords.”.
Na scenie zobaczymy także Tomasza Jeskę, organizatora i prelegenta krakowskich spotkań Joomla! User Group Małopolska i właściciela firmy 48 Media, który opowie o “Optymalizacji CMS Joomla! pod Google – to proste.”, Macieja Lewińskiego, Certyfikowanego Trenera Google działającego również w ramach Centrum Pomocy Google, który przyjedzie do Krakowa z prezentacją: “Czym mogą Cię zaskoczyć modyfikatory stawek CPC. Adwords Oczami Analytics.” oraz Michała Magdziarza, współzałożyciela i dyrektora zarządzającego w DeepCrawl, który przygotował prezentację pt. “Jak bezboleśnie migrować duże strony z milionami podstron.”
Wysłuchamy również Damiana Sałkowskiego, zarządzającego Senuto, aplikacją do kompleksowego wsparcia działań SEO i Mistrz Polski SEO A.D. 2013, który opowie o “10 kryteriach, które musi spełniać SEO content.”, Artura Strzeleckiego, twórcę festiwalu SEO i Silesia SEM, który pojawi się na scenie z prezentacją “Ruch organiczny w kategoriach produktów sklepu internetowego – case study.”, a także Pawła Gontarka, który od 4 lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO i pozycjonowania, a od 2011 roku jest Najlepszym Współtwórcą na forum Google dla Webmasterów i podczas #semKRK odpowie na pytanie “Jaką muzykę grają SWLE?”.
Kto skorzysta ze spotkania?
Korzyści z wydarzenia zaczerpnie każdy zainteresowany tematyką SEO/SEM/analityką albo marketingiem w sieci. Spotkanie to zarówno możliwość poszerzenia wiedzy, gdyż organizatorzy zapewniają prelekcje na poziomie – dynamiczne i konkretne, bez autopromocji, jak i okazja do poznania branży i przedstawicieli lokalnego biznesu. Pomysłodawcą i organizatorem spotkania jest Deva Group.
Więcej informacji na temat wydarzenia na profilu: facebook.com/spotkaniasemkrk
Bilety na wydarzenie są dostępne pod linkiem: semkrk6.evenea.pl
Poprzednia edycje semKRK
Wcześniej organizowane wydarzenia zgromadziły wielu zainteresowanych tą tematyką. Ostatnie spotkanie odbyło się 24 marca, w Pauza In Garden. Niezdecydowanym na udział w zbliżającej się edycji polecamy wideo prezentujące relację z semKRK #5.
Portal Social Press jest patronem medialnym wydarzenia.