X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Zbliża się szósta edycja spotkań o tematyce SEM i SEO, czyli semKRK #6 BIG

Jak wykorzystać dane z Facebooka do kampanii AdWords? W jaki sposób możesz stworzyć konwertującą kampanię graficzną? Czym mogą Cię zaskoczyć modyfikatory stawek CPC? Odpowiedzi na te pytania poznamy już 14 czerwca podczas 6. edycji semKRK.

Zbliża się szósta edycja spotkań o tematyce SEM i SEO, czyli semKRK #6 BIGfot. facebook.com/spotkaniasemkrk

Już 14 czerwca 2017, w Starej Zajezdni w Krakowie, odbędzie się z wyjątkowa edycja krakowskich spotkań o tematyce SEM. semKRK to spotkanie dla właścicieli biznesów, sklepów internetowych oraz specjalistów z branży SEM i SEO – szeroko pojętego marketingu internetowego. W czasie wydarzenia – konferencji utrzymanej w klimacie barcampowej –  najlepsi specjaliści z branży opowiadają o swoich doświadczeniach, prezentują case study, opowiadają, z jakimi problemami się spotkali, jak je rozwiązali oraz jakie efekty biznesowe przyniosło to dla ich klientów. Dzielą się nie tylko wiedzą ale i doświadczeniem.

Kogo wysłuchamy podczas wydarzenia?

Wśród prelegentów pojawią się Anna Janiszewska, analityk i badacz rynku, przedstawicielka Google Poland z prezentacją: „MOBILE W LICZBACH: co dane mówią o zachowaniach użytkowników na urządzeniach mobilnych”Łukasz Chiwszczuk, SEM&Prommatic Director w K2 Media, certyfikowany Trener Google, z wystąpieniem „Jak wykorzystać dane z Facebooka do kampanii AdWords.” oraz Karol Dziedzic, związany z Socjomanią, Certyfikowany Trener Google AdWords i specjalista Google Analytics, który wystąpi z prezentacją: „Ło Panie! Kto to Panu tak [email protected]#$?! – czyli o 3 głównych czynnikach sukcesu w reklamie graficznej AdWords.”.

Na scenie zobaczymy także Tomasza Jeskę, organizatora i prelegenta krakowskich spotkań Joomla! User Group Małopolska i właściciela firmy 48 Media, który opowie o „Optymalizacji CMS Joomla! pod Google – to proste.”, Macieja Lewińskiego, Certyfikowanego Trenera Google działającego również w ramach Centrum Pomocy Google, który przyjedzie do Krakowa z prezentacją: „Czym mogą Cię zaskoczyć modyfikatory stawek CPC. Adwords Oczami Analytics.” oraz Michała Magdziarza, współzałożyciela i dyrektora zarządzającego w DeepCrawl, który przygotował prezentację pt. „Jak bezboleśnie migrować duże strony z milionami podstron.”

Wysłuchamy również Damiana Sałkowskiego, zarządzającego Senuto, aplikacją do kompleksowego wsparcia działań SEO i Mistrz Polski SEO A.D. 2013, który opowie o „10 kryteriach, które musi spełniać SEO content.”, Artura Strzeleckiego, twórcę festiwalu SEO i Silesia SEM, który pojawi się na scenie z prezentacją „Ruch organiczny w kategoriach produktów sklepu internetowego – case study.”, a także Pawła Gontarka, który od 4 lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO i pozycjonowania, a od 2011 roku jest Najlepszym Współtwórcą na forum Google dla Webmasterów i podczas #semKRK odpowie na pytanie „Jaką muzykę grają SWLE?”.

Kto skorzysta ze spotkania?

Korzyści z wydarzenia zaczerpnie każdy zainteresowany tematyką SEO/SEM/analityką albo marketingiem w sieci. Spotkanie to zarówno możliwość poszerzenia wiedzy, gdyż organizatorzy zapewniają prelekcje na poziomie – dynamiczne i konkretne, bez autopromocji, jak i okazja do poznania branży i przedstawicieli lokalnego biznesu. Pomysłodawcą i organizatorem spotkania jest Deva Group.

Więcej informacji na temat wydarzenia na profilu: facebook.com/spotkaniasemkrk

Bilety na wydarzenie są dostępne pod linkiem: semkrk6.evenea.pl

Poprzednia edycje semKRK

Wcześniej organizowane wydarzenia zgromadziły wielu zainteresowanych tą tematyką. Ostatnie spotkanie odbyło się 24 marca, w Pauza In Garden. Niezdecydowanym na udział w zbliżającej się edycji polecamy wideo prezentujące relację z semKRK #5.

Portal Social Press jest patronem medialnym wydarzenia. 

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail