reklama
Ponad tysiąc przedstawicieli branży marketingu spotka się na początku czerwca w warszawskich Złotych Tarasach, by rozmawiać o trendach i innowacjach w komunikacji marketingowej, sposobach budowania silnych marek, a także roli internetu w rozwoju firm. Wśród podejmowanych tematów znajdzie się sztuczna inteligencja, konkurencja i konkurencyjność rynku, zmieniające się zwyczaje konsumentów. Program ułożony jest w trzy bloki: konsument, komunikacja, organizacja.
– Temat tegorocznego Forum IAB – „Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie” – to punkt wyjścia do debat nad wpływem globalnych przemian na marketing. Chcemy rozmawiać o tym, jak rewolucja technologiczna, uwarunkowania geopolityczne i społeczne, w tym zmieniające się zwyczaje i oczekiwania konsumentów wpływają na komunikację marketingową – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
Wśród 60 prelegentów Forum – międzynarodowych i rodzimych ekspertów branży, analityków, szefów agencji i domów mediowych – znajdzie się Alexander Nix, założyciel i prezes Cambridge Analytica, amerykańskiej firmy analitycznej specjalizującej się w wykorzystywaniu mikrotargetowania behawioralnego w kampaniach politycznych i komercyjnych. Podczas Forum IAB opowie o kulisach kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa, przy której pracował. Z kolei Jason Jercinovic – Global Head of Marketing Innovation agencji Havas, który może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie technologii, reklamy i marketingu, omówi korzyści wynikające ze stosowania sztucznej inteligencji, a także konsekwencjach niewłaściwego jej wykorzystywania. O analizie zachowań i rozumieniu intencji konsumentów szukających informacji w sieci będzie mówił Michael Kahn – Global CEO Performics & Performance Practice Lead Publicis Media. Z kolei Bill Eckstrom założyciel EcSell Institute, organizacji badawczej, która pomaga firmom w podnoszeniu efektywności, przedstawi wpływ liderów na efektywność zespołów i rozwój przedsiębiorstw.
Tradycją Forum IAB jest zapraszanie inspirujących osobowości, przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży punkt widzenia. W tym roku nie o reklamie ani o chodzących botach, ale o pokonywaniu własnych ograniczeń będzie opowiadała dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska.
Wśród prelegentów znajdą się eksperci branży zajmujący się zarządzaniem, marketingiem, badaniami. To dziennikarze i wykładowcy. Prezesi, stratedzy i dyrektorzy kreatywni, którzy mogą pochwalić się sukcesami i podzielić doświadczeniem. Wśród nich m.in.:
Justyna Bakalarska – dziennikarz Marketer+, trener, wykładowca, autorka książki “Marketing wartości”
Alicja Cybulska – dyrektor strategii w Havas Media Group, pomysłodawca Havas Story Plantation
Olgierd Cygan – wiceprezes i partner zarządzający częścią agencyjną w Deloitte Digital CE, główny pomysłodawca festiwalu Filmteractive
Bartek Gołębiowski – założyciel i dyrektor kreacji oraz strategii agencji GONG, juror renomowanych festiwali reklamowych, autor licznych publikacji
Anna Gruszka – Chief Digital Officer IPG MEDIABRANDS (Universal McCann, Initiative, U2, BPN, MB Social, MB Studios), CEO agencji Reprisemedia
Julia Izmałkowa – psycholog, założycielka i CEO IZMAŁKOWA, pierwszej w Europie agencji badawczej specjalizującej się w wykorzystywaniu psychologii kłamstwa i etnografii dla marketingu i biznesu
Robert Kozielski – wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego, Fulbright Scholar, członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk
Grzegorz Miłkowski – prezes zarządu agencji CONTENTHOUSE, właściciel i redaktor naczelny portali branżowych: SOCIALPRESS.pl, MOBILECLICK.pl oraz MARKETINGLINK.pl
Piotr Pietrzak – Chief Technology Officer, IBM Poland and Baltics, odpowiedzialny za rozwój rynku cloud and cognitive computing, od 20 lat związany z branżą ITC
Artur Roguski – product manager w FAKT24.PL, w Onet-RAS prowadzi zajęcia dla dziennikarzy ramach Digital Campus i warsztaty dla klientów w ramach Media Impact Academy, autor bloga www.whysosocial.pl
Bartek Sikora – Digital Business Development Director w Havas Media Group, fan prostych rozwiązań i optymalizacji
Jan Zając – prezes Sotrendera, adiunkt na Wydziale Psychologii UW.
Dopełnieniem autorskich prelekcji będzie debata Gra o tron: marketing i konsulting. Będzie dotyczyła coraz wyraźniejszego zjawiska poszerzania zakresu usług firm konsultingowych o działania przynależne do tej pory grupom komunikacyjnym, które nie chcą oddać pola i świadczą usługi konsultingowe. W panelu wezmą udział: Tomasz Fochtman, CEO, Syntax, Managing Partner Strategy&Innovation, MEC; Jarosław Gęsicki, Leader, Interactive Experience IBM Poland & Baltics; Piotr Łuba, Partner, Head of Advisory Polska, PwC; Stefan Nowak, Deputy Leader, Deloitte Digital CE; Izabela Pontus, Media & Digital Manager, Grupa Maspex; Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Business Transformation, Publicis Media Polska. Panel poprowadzi Vadim Makarenko, Managing Director, BIQdata.
Patronat nad wydarzeniem sprawuje SOCIALPRESS