X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Redaktorzy Money.pl na Facebooku. Czy to dobry ruch?

Redaktorzy Money.pl na Facebooku. Czy to dobry ruch?

reklama


Teraz internet daje nam możliwość jeszcze lepszej interakcji z naszymi czytelnikami, na co bardzo liczymy. Mam nadzieję, że w ten sposób uda nam się sprostać ich oczekiwaniom, tworzyć jeszcze lepsze artykuły, pisać o tym, czego oczekują – tymi słowami redaktor naczelny Money.pl, Tomasz Bonek, wyjaśnia motywy stojące za pomysłem utworzenia fan page dla każdego dziennikarza serwisu. Strategia obejmuje również należące do Grupy portale obracające się wokół tematyki stylu życia, jak iWoman.pl , MenStream.pl czy Platine.pl . Czy pomysł sprawi, że znacznie rozwinie się bezpośrednia komunikacja między dziennikarzami i czytelnikami? A może jest to krok w złą stronę? O ocenę wprowadzonej przez Money.pl strategii postanowiliśmy poprosić kilku specjalistów z branży marketingu internetowego.

Dawid Szczepaniak

Creative Diector/Partner, Pride&Glory Interactive

D. Szczepaniak, fot.: Agnieszka Wojtuń, Green Carriot

  • followme

    Parafrazując Pana Szczepaniaka “Niczego nie ujmując wyżej wymienionym ekspertom, którzy z pewnością są profesjonalistami w tym, co robią – nikogo z nich nie kojarzę osobiście”…

  • followme

    Parafrazując Pana Szczepaniaka “Niczego nie ujmując wyżej wymienionym ekspertom, którzy z pewnością są profesjonalistami w tym, co robią – nikogo z nich nie kojarzę osobiście”…

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail