reklama
Ticketed Spaces i Super Follows to nowe opcje, które obecnie testuje Twitter. Co ciekawe, medium szuka osób, które chciałyby jako pierwsze wypróbować ten rodzaj zarabiania pieniędzy przez twórców.
Ticketed Spaces i Super Follows
Twitter szuka chętnych do dwóch nowych narzędzi- Ticketed Spaces i Super Follows. Obie opcje mają na celu pomóc twórcom w zarabianiu na ich pracy, a tym samym czuć wsparcie od swoich widzów. Na czym więc polegają te narzędzia?
Ticketed Spaces
W tym przypadku nie chodzi o nic innego, jak przestrzenie audio, które od jakiegoś czasu są dostępne na Twitterze. Powstały one na fali popularności aplikacji Clubhouse, a samo medium bardzo chce tę opcję rozwinąć. Dlatego też powstał pomysł stworzenia Ticketed Spaces.
Jak łatwo wywnioskować z powyższego zrzutu ekranu, użytkownicy już niebawem będą mogli pobierać opłaty biletowe, w zamian za treści audio. Ceny biletów będą wówczas również ustalane przez użytkownika.
Super Follows
Czy więc jest tajemnicze Super Follows? Opcja ta pozwoli umożliwi użytkownikom comiesięczny zarobek. Dlaczego? Ponieważ dostaną oni od Twittera opcję pobierania opłaty od fanów, za dostęp do ekskluzywnych, dodatkowych treści.
Nowy przycisk ma pojawić się obok opcji związanych z obserwowaniem.
Po co te zmiany?
Powodów jest kilka. Jednym z nich jest z pewnością chęć wybicia się Twittera na tle pozostałych social media, w kwestii treści audio. I trzeba przyznać, dzieje się to bardzo skutecznie, biorąc pod uwagę zaangażowanie użytkowników Twittera, a tym samym coraz to cichsze głosy innych aplikacji, w tym tej, od której wszystko się zaczęło – Clubhouse. Kolejnym powodem jest na pewno chęć wyciągnięcia pomocnej dłoni do twórców, a tym samym walka o ich aktywność w serwisie. A jak przekonać ich lepiej, niż nie poprzez opłacanie ich ciężkiej pracy? Twitter najwidoczniej nie znalazł do tej pory lepszego sposobu. I dobrze! Bo te narzędzia to naprawdę ciekawy pomysł. W dodatku rzeczywiście może mieć rację bytu w czasach, gdy treści audio są na wagę złota.