X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Agencje marketingowe stawiają na Facebooka

Agencje marketingowe stawiają na Facebooka

reklama


Aż 89% ankietowanych agencji marketingowych wskazało Facebooka jako jeden z kanałów promocji. Reszta daleko w tyle… Twitter? 39% agencji; YouTube? 36%. Jeszcze mniej respondentów wskazało na LinkedIn (21%) i Google+ (18%). Zaznaczmy, że chodzi tutaj o jakąkolwiek formę promocji czy wspierania marki w social mediach.

Wzrasta też popularność marketingu mobilnego, co uwidacznia się zarówno w coraz większej ilości firm korzystających z tego typu form promocji (39%), jak i coraz powszechniejszym wykorzystywaniu możliwości jakie swoim użytkownikom dają iPhone (83%) czy Android (71%).

Co ciekawe, tylko 4% ankietowanych uważa, że w ciągu najbliższych 3-5 lat wydatki na marketing w nowych mediach staną się większe niż te przeznaczane na działania w mediach tradycyjnych. Przeciwnego zdania było 39% przedstawicieli agencji.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail