reklama
LinkedIn, którego liczba użytkowników wzrosła w tym miesiącu do prawie 150 milionów, ogłosił wczoraj na oficjalnym blogu wprowadzenie na stronach firmowych przycisku “follow company”. Przycisk, o podobnej funkcji do “lubię to” dla stron firmowych na Facebooku, pozwala użytkownikom LinkedIn obserwować profil danego przedsiębiorstwa i być na bieżąco informowanym o tym, co dzieje się w wybranych firmach. Wystarczy wyszukać interesujący nas profil firmowy i kliknąć przycisk “follow company” lub na stronie www firmy kliknąć w “InFollow”, by zapewnić sobie dostęp do najnowszych informacji na temat funkcjonowania firmy czy ofert pracy w interesującym nas przedsiębiorstwie.
Najchętniej obserwowane firmy w LinkedIn
Najczęściej obserwowane firmy w serwisie LinkedIn związane są z branżą IT. Według danych dostępnych w serwisie ZoomSphere.com, w Stanach Zjednoczonych najwięcej obserwujących użytkowników ma IBM, ponad 590 tysięcy. Na drugim miejscu znalazł się Hewlett-Packard (443 511), na trzecim Microsoft (424 998), a tuż za podium Google (410 598). W Wielkiej Brytanii najchętniej obserwowaną firmą jest Unilever, w Indiach koncern motoryzacyjny Tata, Chinach – Huawei, a w Polsce – Freelancer.
Jak informuje serwis The Next Web, najwięcej użytkowników LinkedIn mieszka w USA (ponad 61 milionów), na drugim miejscu z 14 milionami użytkowników znalazły się Indie. W pierwszej dziesiątce wymienia się także Wielką Brytanię, Brazylię, Kanadę, Francję, Holandię, Włochy, Australię i Hiszpanię. W Polsce profil w LinkedIn ma ponad 550 tysięcy osób. Najwięcej stron firmowych w serwisie jest związanych z edukacją wyższą, technologią informacyjną i finansami.