X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

LinkedIn wprowadza odpowiednik “Lubię to”

LinkedIn wprowadza odpowiednik “Lubię to”

reklama


LinkedIn, którego liczba użytkowników wzrosła w tym miesiącu do prawie 150 milionów, ogłosił wczoraj na oficjalnym blogu wprowadzenie na stronach firmowych przycisku “follow company”. Przycisk, o podobnej funkcji do “lubię to” dla stron firmowych na Facebooku,  pozwala użytkownikom LinkedIn obserwować profil danego przedsiębiorstwa i być na bieżąco informowanym o tym, co dzieje się w wybranych firmach. Wystarczy wyszukać interesujący nas profil firmowy i kliknąć przycisk “follow company” lub na stronie www firmy kliknąć w “InFollow”, by  zapewnić sobie dostęp do najnowszych informacji na temat funkcjonowania firmy czy ofert pracy w interesującym nas przedsiębiorstwie.

Najchętniej obserwowane firmy w LinkedIn

Najczęściej obserwowane firmy w serwisie LinkedIn związane są z branżą IT. Według danych dostępnych w serwisie ZoomSphere.com, w Stanach Zjednoczonych najwięcej obserwujących użytkowników ma IBMponad 590 tysięcy. Na drugim miejscu znalazł się Hewlett-Packard (443 511), na trzecim Microsoft (424 998), a tuż za podium Google (410 598). W Wielkiej Brytanii najchętniej obserwowaną firmą jest Unilever, w Indiach koncern motoryzacyjny Tata, Chinach –  Huawei, a w Polsce – Freelancer.

Strony firmowe LinkedIn o największej liczbie obserwujących w USA. Fot.: ZoomSphere.com

Jak informuje serwis The Next Web, najwięcej użytkowników LinkedIn mieszka w USA (ponad 61 milionów), na drugim miejscu z 14 milionami użytkowników znalazły się Indie. W pierwszej dziesiątce wymienia się także Wielką Brytanię, Brazylię, Kanadę, Francję, Holandię, Włochy, Australię i Hiszpanię. W Polsce profil w  LinkedIn ma ponad 550 tysięcy osób. Najwięcej stron firmowych w serwisie jest związanych z edukacją wyższą, technologią informacyjną i finansami.

Gałęzie przemysłu o największej liczbie profili firmowych w LinkedIn. Fot.: The Next Web

 

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail