#Mateico – nowy projekt NFT na polskim rynku

Na polskim rynku NFT pojawiła się nowa platforma, która może zapewnić korzyści finansowe dla tradycyjnych artystów. Oto co o niej wiemy.
Na polskim rynku NFT pojawiła się nowa platforma, która może zapewnić korzyści finansowe dla tradycyjnych artystów. Oto co o niej wiemy.
Nowa ustawa w USA może zmusić Google do zmniejszenia swojej działalności reklamowej. Co na ten temat uważa gigant?
W przekazach marketingowych nie powinniśmy pomijać osób starszych. Tym bardziej, że coraz częściej nie tylko są one obecne w sieci, ale również tam dokonują zakupów i korzystają z nowoczesnych płatności.
Z roku na rok rynek gamingowy coraz bardziej wypełnia się kobietami. W związku z nadchodzącą erą inkluzyjności, warto dowiedzieć się jak dotrzeć nie tyle do graczy, co do graczek.
Nowe rozwiązanie dla firm, czyli WhatsApp Cloud API, Meta ogłosiła na swoim ostatnim wydarzeniu „Conversations”. Co zmieni ono w działaniu firm, korzystających z opcji biznesowych w komunikatorze?
Stories na Instagramie to jedno z ulubionych miejsc twórców i marketerów. Jak się jednak okazuje, w przyszłości może się to zmienić, ponieważ Instagram planuje zmienić sposób wyświetlania treści.
Szacunek do drugiego człowieka to wartość, która powinna być dziś pielęgnowana. Przyjrzyjmy się więc temu, co w kwestii różnorodności i inkluzywności robi obecnie TikTok.
Badania pokazały, że nawet krótka przerwa od social mediów pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie. Czego jeszcze możemy dowiedzieć się z raportu?
Czy można powierzyć promocję sztuki influencerom? Tak, ale należy postawić im konkretne warunki współpracy.
Czworo przewodniczących komisji amerykańskiej Izby Reprezentantów USA chce, aby giganci social mediów archiwizowali treści związane z wojną w Ukrainie.
Słowa tworzą naszą rzeczywistość. Dlatego tak istotne jest to, aby używać zwrotów i sformułowań nikogo niewykluczających. Oto mały poradnik, nie tylko dla marketerów, dzięki któremu łatwiej będzie zrozumieć język inkluzywny.
Nowa reakcja pojawi się już niebawem na LinkedIn. Jest ona odpowiedzią na potrzeby użytkowników, a tym samym pozwoli ona odpowiednio zareagować na zabawne posty.
Kupowanie kryptowalut to coraz bardziej popularny sposób na dywersyfikację portfela inwestycyjnego. Dlatego podpowiadamy, jak kupić kryptowaluty, gdzie kupić kryptowaluty i dlaczego warto w nie inwestować.
Płacz w social mediach może zarówno poruszyć, jak i rozdrażnić lub rozśmieszyć. Te dwa ostatnie pojęcia w tym temacie, stosuje się obecnie do wyzwania na TikToku, jak i nowego filtra AR na Snapchacie.
Na platformie pojawią się nowe opcje, zwiększające zaangażowanie użytkowników. Wśród nich, m.in. napisy do wydarzeń audio na żywo czy możliwość dodania linku na górze profilu.