Projektowanie przekazu wizualnego do social mediów – jakich błędów nie popełniać?
Jak projektować treści wizualne do mediów społecznościowych? Oto praktyczne wskazówki, które pomogą Ci skutecznie komunikować się z odbiorcami.
Jak projektować treści wizualne do mediów społecznościowych? Oto praktyczne wskazówki, które pomogą Ci skutecznie komunikować się z odbiorcami.
Parlament Europejski przegłosował nowe rozporządzenie dotyczące sztucznej inteligencji, które ma chronić obywateli przed nadużyciami. Czy przepisy te zmienią sposób, w jaki korzystamy z AI?
Inteligentni konsumenci stają się dominującą siłą na dzisiejszym rynku. Kim są smart shopperzy i jakie cechy oraz zachowania definiują tę grupę?
Jak sprawić, by reklama przykuła uwagę odbiorcy i nie pozostawiła go obojętnym wobec niej? Można sięgnąć po reklamy szokowe. Tylko, czy takie działanie się opłaca?
W kontraście do millenialsów, pokolenie Z doświadcza warunków socjokulturowych, które mogą przyspieszać proces starzenia.
W jaki sposób marki celebrują Dzień Kobiet? Oto przegląd tegorocznych najbardziej kreatywnych i intrygujących publikacji.
Instagram wprowadził nowe funkcje, które mają pomagać użytkownikom w identyfikacji podejrzanej aktywności oraz chronić ich konta przed potencjalnymi zagrożeniami.
Nowość na TikToku – od teraz możliwe jest zapisanie utworu muzycznego użytego w materiałach wideo w aplikacji streamingowej! Jak to zrobić?
Dzięki nowym funkcjom w Instagram Creator Marketplace współpraca między markami a twórcami staje się bardziej efektywna. Za pomocą sztucznej inteligencji marki mogą łatwiej wyszukiwać influencerów pasujących do ich kampanii reklamowych.
Sztuczna inteligencja stale zwiększa swoje możliwości, wkraczając coraz głębiej w obszary wymagające interakcji ze światem rzeczywistym. Jednym z najnowszych, rozwojowych osiągnięć w tej dziedzinie jest Sora, model stworzony przez OpenAI, który pozwala zamieniać tekst na wideo.
Już w marcu TikTok uruchomi Centrum Wyborcze, aby wspierać europejskich użytkowników w dostępnie do rzetelnych informacji. Twórcy aplikacji podejmują szereg działań, by zwiększyć bezpieczeństwo w okresie przedwyborczym.
Generatywna sztuczna inteligencja zdecydowanie rewolucjonizuje sposób, w jaki tworzymy treści. Jak skutecznie zarządzać ryzykiem związanym z jej rozwojem?
Google ogłosiło wprowadzenie nowych usprawnień Barda, który od teraz nosi nazwę Gemini. Zaktualizowana wersja chatbota oferuje jeszcze bardziej zaawansowane funkcje, a użytkownicy mogą korzystać z niej również w aplikacjach mobilnych.
Już wkrótce na platformach Meta pojawią się specjalne etykiety, które będą informować innych, gdy użytkownicy udostępniają wideo lub audio generowane przez sztuczną inteligencję.
Gadu-Gadu, dawniej niekwestionowany lider wśród polskich komunikatorów, powraca z ciekawym projektem. Firma Fintecom, obecny właściciel GG, prezentuje nowy serwis ogłoszeniowy dla użytkowników komunikatora.