YouTube rozbudowuje narzędzia AI dla twórców – czy to początek rewolucji?

YouTube zaprezentował zestaw funkcji opartych na AI. Mają one pomóc w tworzeniu, edycji i udostępnianiu treści.
YouTube zaprezentował zestaw funkcji opartych na AI. Mają one pomóc w tworzeniu, edycji i udostępnianiu treści.
TikTok reaguje na rosnące wyzwania związane z AI. Platforma podjęła się walki z dezinformacją, uruchamiając specjalne oznaczenia dla treści generowanych przez sztuczną inteligencję.
Już w listopadzie semKRK, jedno z najważniejszych wydarzeń dla specjalistów SEM i SEO, zawita do stolicy. Co warto wiedzieć o tej nowej odsłonie?
Jak było na tegorocznej konferencji InternetBeta? Najlepiej podsumowuje to wideo od Filmcloud, które w kreatywny sposób opowiada o stadzie Betosapiensów!
WhatsApp Channels umożliwiają otrzymywanie prywatnych aktualizacji od ulubionych twórców z całego świata. Na czym dokładnie polega nowa funkcja?
Jak wartościowy content może zmienić grę, zdobywając i angażując klientów? W najnowszym poradniku od Content Standard odkryjesz sekrety stojące za sukcesami sklepów internetowych.
Bolt i Snapchat łączą siły, wprowadzając innowacyjny filtr AR prezentujący miasta przyszłości – przyjaźniejsze i bardziej zrównoważone.
Jeszcze niedawno granie w gry było postrzegane jako marnotrawstwo czasu, ewentualnie jako niezbyt ambitna rozrywka. Teraz się to zmienia i coraz więcej osób przyznaje, że gry są ich pasją. Udowadniają to liczne podcasty o grach i to nie tylko tych na komputer oraz konsole!
Jakie zagrożenia są związane z flamingiem internetowym? Co zrobić, aby się go ustrzec? Oto kilka porad.
W jaki sposób zwiększyć popularność swojego profilu na TikToku? Odkryj strategie i tajniki zdobywania wyświetleń, które pomogą wybić się na platformie.
Jakie zdjęcie zebrało do tej pory najwięcej polubień na Instagramie? Kto najchętniej korzysta z mediów społecznościowych? Sprawdź najnowsze dane i ciekawostki o social mediach.
Czy gry na YouTube mają sens? To pytanie, które nasuwa się na myśl w kontekście najnowszego eksperymentu platformy, czyli wprowadzenia „Playables”. Na czym dokładnie polega nowa funkcja?
Już tylko kilka dni dzieli nas od kolejnej odsłony kultowej konferencji InternetBeta. Czego możemy spodziewać się w ramach tegorocznej edycji wydarzenia?
Google wprowadza na rynek narzędzie o nazwie SynthID. Ma ono pomóc w rozpoznawaniu obrazów wygenerowanych przez sztuczną inteligencję.
W świetle nowych przepisów Unii Europejskiej, które mają na celu ochronę prywatności użytkowników w sieci, Meta rozważa wprowadzenie płatnych wersji Facebooka oraz Instagrama.