Facebook zwiększa funkcje zdjęć
Zespół Facebooka podjął pewne działania mające na celu poprawę funkcji zdjęć. Obrazy zostaną wyświetlone w rozdzielczości 960 pikseli – będą więc ostrzejsze i uchwycą więcej szczegółów.
Zespół Facebooka podjął pewne działania mające na celu poprawę funkcji zdjęć. Obrazy zostaną wyświetlone w rozdzielczości 960 pikseli – będą więc ostrzejsze i uchwycą więcej szczegółów.
Serwis Mashable donosi, że firma ReverbNation wprowadza na Facebooku nowe narzędzie marketingowe. Jego zadaniem będzie pomoc w targetowanie fanów, nawiązywanie interakcji oraz dostarczanie analiz.
Wprowadzając usługę Deals, Facebook liczył na zaistnienie na rynku zakupów grupowych. Jednakże po 4-ech miesiącach funkcjonowania władze firmy najwidoczniej doszły do wniosku, że FB Deals nie stanowią konkurencji dla Groupona i postanowiły wycofać usługę. Na rynku pozostanie natomiast facebookowy rywal dla Foursquare – Check-In Deals.
Przycisk +1 Google’a został właśnie uaktualniony i wzbogacony nowe funkcje. Ulepszenia mają sprawić, że stanie się on bardziej funkcjonalny, a jego działanie bardziej zrozumiałe.
Portal Zuckerberga zyskał w czerwcu i lipcu bilion odsłon miesięcznie – wynika z danych Google. Daje to Facebookowi 46,9% zasięgu wśród internautów.
Jak podaje serwis Mashable, w środę Coca-cola uruchomiła w Facebooku aplikację pozwalającą na stworzenie własnego drinka. Istnieje również gra przeznaczona na iPhona oraz Androida.
Liczba użytkowników mediów społecznościowych w Polsce to ponad 12 mln. Ta liczba lokuje nas w europejskiej czołówce. Jeśli chodzi o globalny rynek, stawce zdecydowanie przewodzą Chiny i USA.
Rozwój social mediów postępuje w szybkim tempie na całym świecie. Coraz więcej serwisów zmuszonych jest konkurować ze sobą o uwagę i lojalność użytkowników. Grafika Shanghai Web Designers przedstawia top 10 portali społecznościowych w 2011 roku.
Serwis Mashable donosi, że Ticketmaster będący własnością Live Nation powiększa swoje interaktywne mapy. Teraz kupujący bilety użytkownicy Facebooka będą mogli zobaczyć, gdzie siedzą ich znajomi.
Jak podaje serwis Mashable, użytkownicy Facebooka otrzymują teraz dostęp do pełnometrażowych filmów fabularnych oferowanych przez Miramax. Firma działa w porozumieniu z Warner Bros, Universal i Paramount. W bibliotece amerykańskiej wytwórni filmowej pojawiły się takie pozycje, jak “Kill Bill”, “Pulp Fiction” czy “To nie jest kraj dla starych ludzi”.
Nowe rozwiązania wprowadzane przez Facebooka w ostatnim czasie wielokrotnie krytykowano ze względu na zbyt daleko idącą ingerencję w prywatność. Tym razem portal postanowił wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom i zwiększyć zakres kontroli jaki każdy poszczególny użytkownik ma nad swoją społecznościową aktywnością. Co ważne, będzie ona znacznie ułatwiona.
Ev Williams i Biz Stone, współzałożyciele Twittera, ogłosili swój nowy projekt inwestycyjny – Lift. Założona w 2000 roku Obvious Corporation została reaktywowana.
Serwis AllFacebook donosi o dwóch nowych aplikacjach na Facebooka. Mają one zintegrować portal Zuckenberga z Google+.
Dominującą grupę użytkowników Google+ stanowią studenci, wyprzedzając nawet pracowników firm z branży IT. Co ciekawe, w przeciwieństwie do socialmediowej konkurencji większość korzystających to mężczyźni. Ciekawy jest również powszechny brak aktywności użytkowników Plusa. Kim są więc użytkownicy najszybciej rozwijającego się portalu społecznościowego w historii? Na to pytanie odpowiada badanie Bime.
Niemiecki organ zajmujący się ochroną danych zakazał użytkownikom Facebooka używania przycisku “Lubię to!”. Thilo Weichert, komisarz ochrony danych w stanie Szlezwig-Holsztyn, zadecydował o jego usunięciu twierdząc, że facebookowy przycisk narusza niemieckie i europejskie prawo.