[oferta archiwalna]
Firma
Top Secret
Stanowisko
Helpdesk/ IT Support
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:
- Wiedza ogólna w zakresie zagadnień sieciowych oraz bezpieczeństwa IT
- Umiejętność rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT,
- Zaawansowana praktyczna znajomość klienckich systemów operacyjnych Microsoft,
- Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego i kreatywnego rozwiązywania problemów
- Umiejętność profesjonalnego kontaktu z klientami oraz innymi działami firmy
- Zaangażowanie oraz umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
- Umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu
- Prawo jazdy kategorii B (podróże służbowe)
- Gotowość do założenia własnej działalności
Zakres obowiązków
Zadania na stanowisku
- Przyjmowanie i wstępna analiza zgłoszeń obejmujących wsparcie IT we wszystkich obszarach biznesowych firmy, zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Koordynacja zgłoszeń, monitorowanie otwartych zgłoszeń oraz informowanie użytkowników o bieżącym statusie realizacji
- Wsparcie procesów zarządzania Awarią, Zmianą i Problemem (ITIL)
- Wsparcie techniczne IT u klientów sieci.
- Zarządzanie użytkownikami w Active Directory
- Rozwiązywanie problemów obejmujących sieć globalną we współpracy z dostawcami usług
- Rozwój i utrzymanie dokumentacji dotyczącej wsparcia
- Prowadzenie szkoleń dla klientów w zakresie korzystania z systemu i aplikacji,
Kontakt
rekrutacje@redan.com.pl
Dodatkowe informacje
Wybranym kandydatom oferujemy:
- Stabilną współpracę z firmą posiadającej status Emitenta na Giełdzie
Papierów Wartościowych w Warszawie o międzynarodowym zasięgu działalności
- Współpracę opartą na wzajemnym partnerstwie
- Pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju
- Dobrą atmosferę oraz szkolenia
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pracę w dynamicznym zespole
Adres
Ul. żniwna 10/14
10/14, 94-250 Łódź
[oferta archiwalna]