X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Helpdesk/ IT Support

Firma

Top Secret

Stanowisko

Helpdesk/ IT Support

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:

  • Wiedza ogólna w zakresie zagadnień sieciowych oraz bezpieczeństwa IT
  • Umiejętność rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT,
  • Zaawansowana praktyczna znajomość klienckich systemów operacyjnych Microsoft,
  • Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego i kreatywnego rozwiązywania problemów
  • Umiejętność profesjonalnego kontaktu z klientami oraz innymi działami firmy
  • Zaangażowanie oraz umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
  • Umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Prawo jazdy kategorii B (podróże służbowe)
  • Gotowość do założenia własnej działalności

Zakres obowiązków

Zadania na stanowisku

  • Przyjmowanie i wstępna analiza zgłoszeń obejmujących wsparcie IT we wszystkich obszarach biznesowych firmy, zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Koordynacja zgłoszeń, monitorowanie otwartych zgłoszeń oraz informowanie użytkowników o bieżącym statusie realizacji
  • Wsparcie procesów zarządzania Awarią, Zmianą i Problemem (ITIL)
  • Wsparcie techniczne IT u klientów sieci.
  • Zarządzanie użytkownikami w Active Directory
  • Rozwiązywanie problemów obejmujących sieć globalną we współpracy z dostawcami usług
  • Rozwój i utrzymanie dokumentacji dotyczącej wsparcia
  • Prowadzenie szkoleń dla klientów w zakresie korzystania z systemu i aplikacji,

Kontakt

[email protected]

Dodatkowe informacje

Wybranym kandydatom oferujemy:

  • Stabilną współpracę z firmą posiadającej status Emitenta na Giełdzie
    Papierów Wartościowych w Warszawie o międzynarodowym zasięgu działalności
  • Współpracę opartą na wzajemnym partnerstwie
  • Pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju
  • Dobrą atmosferę oraz szkolenia
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę w dynamicznym zespole

 

 

Adres

Ul. żniwna 10/14 10/14, 94-250 Łódź

Od kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:


  • Wiedza ogólna w zakresie zagadnień sieciowych oraz bezpieczeństwa IT

  • Umiejętność rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT,

  • Zaawansowana praktyczna znajomość klienckich systemów operacyjnych Microsoft,

  • Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego i kreatywnego rozwiązywania problemów

  • Umiejętność profesjonalnego kontaktu z klientami oraz innymi działami firmy

  • Zaangażowanie oraz umiejętność szybkiego podejmowania decyzji

  • Umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu

  • Prawo jazdy kategorii B (podróże służbowe)

  • Gotowość do założenia własnej działalności