X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Manager ds. marketingu

Firma

Grupa TENSE Sp. z o.o. Sp. k.

Stanowisko

Manager ds. marketingu

Wymagania

Zakres obowiązków:
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy,
wybór kanałów komunikacji oraz stworzenie media planów,
realny wpływ na tworzenie i wdrażanie nowych usług, budowanie portfolio firmy,
planowanie, realizacja oraz kontrola budżetu,
analiza i ocena efektywności działań,

Wymagania:
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z marketingiem, reklamą lub komunikacją),
kreatywność, mile widziane nieszablonowe rozwiązania, wysoka inicjatywa, chęć samodoskonalenia się oraz rozwoju,
znajomość branży (kampanie reklamowe w internecie, wykorzystywane narzędzia, tematyka SEO)
doświadczenie w zakresie budowania strategii marketingowych, wizerunku marki, znajomość narzędzi marketingowych,

Zakres obowiązków

Oferujemy:
realny wpływ na strategię i rozwój firmy oraz możliwość wdrażania własnych pomysłów,
pełną wyzwań pracę dającą satysfakcję oraz umożliwiającą ciągły rozwój w perspektywicznej i bardzo szybko rozwijającej się branży internetowej,
konkurencyjne wynagrodzenie,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub elastycznych formach dopasowanych do indywidualnych potrzeb,
pracę w wymiarze pełnego etatu w nowoczesnym biurze firmy w Poznaniu, niedaleko centrum,
dołączenie do młodego, pełnego energii i ambicji zespołu,
świetną atmosferę.

Kontakt

[email protected]

Dodatkowe informacje

CV oraz list motywacyjny prosimy wysyłać na adres: [email protected]
W temacie maila należy umieścić numer referencyjny: Marketing.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Adres

Wolsztyńska 5, 60-361 Poznań

Zakres obowiązków:
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy,
wybór kanałów komunikacji oraz stworzenie media planów,
realny wpływ na tworzenie i wdrażanie nowych usług, budowanie portfolio firmy,
planowanie, realizacja oraz kontrola budżetu,
analiza i ocena efektywności działań,

Wymagania:
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z marketingiem, reklamą lub komunikacją),
kreatywność, mile widziane nieszablonowe rozwiązania, wysoka inicjatywa, chęć samodoskonalenia się oraz rozwoju,
znajomość branży (kampanie reklamowe w internecie, wykorzystywane narzędzia, tematyka SEO)
doświadczenie w zakresie budowania strategii marketingowych, wizerunku marki, znajomość narzędzi marketingowych,