reklama
Serwis Mashable kilkakrotnie pisał o rozkręcającej się walce pomiędzy Isaiahem Mustafą a Fabiem, w której główna wygrana to tytuł prawdziwego Old Spice Guya. Rękawicę rzucił Fabio – Mustafa przyjął wyzwanie.
Na kanale Old Spice w YouTube pojawiło się wideo, na którym można było zobaczyć Fabia wyzywającego na pojedynek swego poprzednika. Do internautów należała decyzja, kto jest bardziej godny reprezentowana marki.
Konkurs, który Associated Press opisało jako “Hunk Off”, obejmował ponad 100 filmów, w których obaj kandydaci odpowiadali na tweety fanów, komentowali poczynania rywala lub prowadzili pojedynki na spojrzenia. Internauci zastanawiają się, czy marka Procter&Gamble i agencja reklamowa Wieden+Kennedy podążą za sukcesem kampanii “The Man Your Man Could Smell Like” z 2010 roku.
Pojedynek, jak można się było spodziewać, zakończyło zwycięstwo Mustafy. W finałowym spocie, w którym doszło nawet do rękoczynów, Fabio został ostatecznie wysłany na odległą planetę, pełną swoich klonów. Mustafa „wybacza” jednak rywalowi i uznaje go za godnego przeciwnika. Zwycięzca podziękował również swoim fanom za wsparcie.
Cała akcja okazała się bardzo udaną kampanią viralową, dostarczającą internautom sporo rozrywki. W czasie jej trwania powstało ponad 100 nagrań wideo.
Na pojedynku najwięcej zyskał oczywiście sam Old Spice – kampania odniosła ogromny sukces i cieszyła się dużym zainteresowaniem internautów – zgarnęła 22 miliony odsłon w You Tube.
http://youtu.be/VqLo0338Zl8