![Wrzesień na polskim Facebooku: Króluje Allegro, najaktywniejsi zwolennicy Palikota Wrzesień na polskim Facebooku: Króluje Allegro, najaktywniejsi zwolennicy Palikota](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2011%2F10%2Fdan-taylor.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Top 20
Serwis socialbakers.com opublikował raport dotyczący najpopularniejszych polskich strona na Facebooku we wrześniu 2011. W pierwszej trójce króluje fan page portalu Allegro z liczbą 496 364 fanów (warto dodać, że w październiku Allegro przekroczyło już granicę 500 tys. fanów. Czytaj więcej: Pół miliona osób lubi Allegro). Kolejne miejsca zajmują Serce i Rozum TP SA oraz marki należące do LPP SA: Reserved, House, Cropp. Niezły wynik osiągnęli również operatorzy telefonii komórkowej, tj. Play, Orange, Plus, Heyah, zajmując odpowiednio 8., 10., 14. i 15. miejsce.
Najbardziej responsywne marki
Pierwsze miejsce należy do portalu BlueSky.pl. Ten wynik to potwierdzenie tezy, że fan page związane z liniami lotniczymi są najaktywniejsze, jeśli chodzi o odpisywanie na posty fanów. Tuż za nim uplasowany się Jean Louis Polska i Bank Pocztowy. Wyróżnioną dwudziestkę zamyka IKEA Warszawa.
Najaktywniejsi okazali się zwolennicy Palikota
Największym współczynnikiem zaangażowania (udział aktywnych fanów w ramach społeczności) wykazali się fani Ruchu Poparcia Palikota. Za nim uplasował się Orange Polska oraz 5.10.15. W tej grupie znalazła się dość duża liczba fan page’y branży z FMCG, np.: Milka, Frugo, Knorr, Winiary. Warto wspomnieć również o Allegro, które również w tej kategorii zajmuje wysokie, 5. miejsce.