
reklama
Top 20
Serwis socialbakers.com opublikował raport dotyczący najpopularniejszych polskich strona na Facebooku we wrześniu 2011. W pierwszej trójce króluje fan page portalu Allegro z liczbą 496 364 fanów (warto dodać, że w październiku Allegro przekroczyło już granicę 500 tys. fanów. Czytaj więcej: Pół miliona osób lubi Allegro). Kolejne miejsca zajmują Serce i Rozum TP SA oraz marki należące do LPP SA: Reserved, House, Cropp. Niezły wynik osiągnęli również operatorzy telefonii komórkowej, tj. Play, Orange, Plus, Heyah, zajmując odpowiednio 8., 10., 14. i 15. miejsce.
Najbardziej responsywne marki
Pierwsze miejsce należy do portalu BlueSky.pl. Ten wynik to potwierdzenie tezy, że fan page związane z liniami lotniczymi są najaktywniejsze, jeśli chodzi o odpisywanie na posty fanów. Tuż za nim uplasowany się Jean Louis Polska i Bank Pocztowy. Wyróżnioną dwudziestkę zamyka IKEA Warszawa.
NaDalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
jaktywniejsi okazali się zwolennicy Palikota
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
Największym współczynnikiem zaangażowania (udział aktywnych fanów w ramach społeczności) wykazali się fani Ruchu Poparcia Palikota. Za nim uplasował się Orange Polska oraz 5.10.15. W tej grupie znalazła się dość duża liczba fan page’y branży z FMCG, np.: Milka, Frugo, Knorr, Winiary. Warto wspomnieć również o Allegro, które również w tej kategorii zajmuje wysokie, 5. miejsce.
Reklama