![Styczniowe zaangażowanie na polskim Facebooku i YouTube Styczniowe zaangażowanie na polskim Facebooku i YouTube](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2011%2F10%2Ffacebook-logo-1024x768_polska.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Wg danych socialbakers.com, polski Facebook ma już 8 milionów użytkowników, a to prawie milion więcej niż w listopadzie ubiegłego roku. Wczoraj przedstawiliśmy ogólnoświatowy ranking stron firmowych na Facebooku (czytaj więcej: 15 najbardziej angażujących marek na Facebooku), teraz przyszedł czas na Polskę.
Socialbakers.com po raz kolejny przygotował zestawienie najpopularniejszych stron firmowych i marek wśród polskich facebookowiczów (na temat listopadowego raportu pisaliśmy w artykule: Najwyższe zaangażowanie użytkowników nie jest domeną liderów polskiego Facebooka). W kategorii “największa liczba fanów” nadal wygrywa Allegro, wyprzedzając nieznacznie Serce i Rozum oraz Play, który poprawił ubiegłoroczną pozycję. Dobre miejsce w rankingu utrzymały także Reserved, House i Cropp. Zaskoczeniem nie jest też utrzymanie pozycji lidera w kategorii najpopularniejszych stron mediów przez Demotywatory, które przytłoczyły konkurencję sześciocyfrową liczbą fanów (1 150 000). Natomiast pod względem poziomu zaangażowania użytkowników najlepszą stroną firmową w Polsce jest nadal TOUS Jewelry – Poland, a najwyższą aktywnością fanów, mierzoną na podstawie liczby odpowiedzi administratorów fan page’a na posty użytkowników, poszczycić się może Nordea Bank Polska.