X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Ponad połowa Polaków korzysta z mediów społecznościowych

Ponad połowa Polaków korzysta z mediów społecznościowych

reklama


Wyniki badania PMR Research pokazują, że już ponad połowa Polaków (54%) to użytkownicy social mediów. Oczywiście żadnym zaskoczeniem nie jest, że najpopularniejszymi są Facebook (40%) i NK (37%). Podobnie należy spojrzeć na dane, w świetle których pierwszy z wymienionych serwisów cieszy się większą popularnością u ludzi młodych (aż 74% w najmłodszej poddanej badaniu grupie wiekowej), a drugi – u starszych.

fot.: PMR Research

Okazuje się, że social media służą nam głównie do utrzymywania kontaktu z przyjaciółmi. Taki sposób korzystania z serwisów społecznościowych zadeklarowało aż 86% respondentów. Inne pobudki to chęć odświeżenia starych kontaktów, bądź też zawarcia nowych. Widać więc, że Polacy na Facebooku szukają przede wszystkim… ludzi.

fot.: PMR Research

Zdecydowana większość badanych (91%) utrzymuje, że nie korzysta z portali społecznościowych dla celów prywatnych będąc w pracy. Niemal tyle samo deklaruje, że nie jest fanem żadnej marki na którymś z portali społecznościowych i nie loguje się w nich za pomocą smartfona.

fot.: PMR Research

Więcej informacji na stronach PMR Research.

Ogólnopolskie badanie konsumenckie zostało przeprowadzone metodą wywiadu telefonicznego przez PMR Research w październiku 2011 r. na reprezentatywnej próbie 1000 pełnoletnich Polaków. Błąd oszacowania wyniósł maksymalnie 5%.

  • 88% Polaków na fejsie NIE jest fanem żadnej marki?? Nie wierzę.
    Polecam przeczytanie całego raportu.

  • Artur Kawik

    W takim razie polecam zerknąć na trzeciego screena, którego dodałem ;) Poza tym, badanie nie obejmuje tylko Facebooka.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail