
reklama
Jak wynika z przeprowadzonej przez Newspoint analizy, najwięcej wpisów (aż 841) opublikowano w poniedziałek 17 czerwca. Większość z nich dotyczyła pomysłów na prezent dla taty. Do najpopularniejszych upominków, sugerowanych przez internautów, należy zaliczyć krawat, drogi alkohol i perfumy. Drugi znaczący wzrost wpisów miał miejsce w samo święto, w tym roku przypadające w sobotę, kiedy to zarówno media internetowe, jak i internauci przypominali sobie o Dniu Ojca. Tatusiowie chwalili się otrzymanymi prezentami lub też sposobem, w jaki spędzali ten dzień wraz ze swoimi pociechami. Dzień po obchodach święta, w niedzielę 25 czerwca, liczba wpisów spadła ponad trzykrotnie. Były to głównie posty w social media pełne refleksji – rozmyślań na temat macierzyństwa i ojcostwa, a także opieki nad najbliższymi.
Dyskusje o Dniu Ojca gościły w większości na portalach (1038 publikacji) oraz forach (1114) takich, jak Gazeta.pl (264) czy Wizaz.pl (66), specjalizujących się głównie w tematach rodzicielstwa. Najmniej uwagi poświęcono temu zagadnieniu na blogach (było to jedynie 145 wpisów).
Najbardziej żarliwe dyskusje dotyczące Dnia Ojca toczyły się w serwisie Pudelek.pl (740 komentarzy) oraz na Facebooku (700). Najczęściej zamieszczano wpisy w postaci zapytań odnośnie sposobów na spędzenie tego święta, a także informacji o tym, co kupiono swojemu tacie na prezent, lub przeciwnie – co otrzymano od swojego dziecka w tym szczególnym dniu. Dużym zainteresowaniem cieszyło się także składanie tzw. wirtualnych życzeń, co jest typowe dla osób mieszkających poza Polską.
Metodologia
Ten przewodnik to kompendium wiedzy o tym, jak rozwijać kompetencje, które już dziś zmieniają oblicze armii. Dzięki lekturze ebooka zyskasz wskazówki do świadomego rozwoju umiejętności, które mogą zaprocentować zarówno w mundurze, jak i poza nim.
Badanie zostało wykonane metodą analizy danych. Jako materiał badawczy uwzględniono publikacje z 1 mln domen w social media monitorowanych przez system NewsPoint Social Media oraz z ponad 4 tys. portali monitorowanych przez Newspoint. Uwzględniono posty zawierające frazę „dzieńDalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny
ojca” we wszystkich odmianach. Analizowane teksty zostały opublikowane w sieci w dniach 17.06-24.06.2012 r.
Źródło: NetSprint
Reklama