reklama
O narzędziach automatycznie publikujących content pisaliśmy w obszernym artykule kilka tygodni temu. Wynikało z niego, że aplikacje typu HootSuite czy HubSpot mogą wprawdzie usprawnić pracę marketerów, ale jednocześnie nie zawsze przebijają się przez facebookowy EdgeRank.
Facebook postanowił jednak wyjść naprzeciw tym administratorom, którzy chcieliby móc z wyprzedzeniem zaplanować publikację postów czy zdjęć na swoich fan page’ach. Co więcej, z racji tego że to funkcja wprowadzona przez samego Facebooka, ich posty najprawdopodobniej nie ucierpią przez EdgeRank bardziej niż to się działo do tej pory, przy ręcznej publikacji.
Aby ustawić publikację na konkretny dzień i godzinę wystarczy otworzyć okno publikowania, wybrać odpowiedni rodzaj contentu (status, zdjęcie, wydarzenie), ustawić dokładną datę, w której na fanpejdżu ma pojawić się dany post i kliknąć w przycisk „Zaplanuj”. Nowa funkcja umożliwia planowanie z 6-miesięcznym wyprzedzeniem.
Co ciekawe, posty można publikować również z datę wsteczną. W takim wypadku zostanie on od razu opublikowany i umieszczony w odpowiednim miejscu na Osi czasu.
Wszystkie zaplanowane posty znajdą się w dzienniku aktywności, gdzie będzie je można edytować, a także odwołać publikację.
Godziny publikacji są zgodne ze strefą czasową kraju, w którym znajduje się administrator.
- Anna Wlodarska
- Grzegorz Miłkowski
- Anna Wlodarska
- Krzysztof Jarzab
- Aa
- Grzegorz Miłkowski
- Krzysiek
- niki
- Rafal