X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jacek Gadzinowski: Facebook, kosztem maila i telefonu, stał się komunikatorem biznesowym w branży marketingowej

Jacek Gadzinowski: Facebook, kosztem maila i telefonu, stał się komunikatorem biznesowym w branży marketingowejJacek Gadzinowski

reklama


Od czego zaczynasz swój „społecznościowy dzień”?
Jogurt z otrębami i orzechami, a jak mam siły już witalne przegląd tego co działo się istotnego. Najczęściej zaglądam do serwisów adsoftheworld.com, emarketer.com, socialtimes.com.

Z jakich gadżetów korzystasz podczas używania mediów społecznościowych?
Głównie korzystam z telefonu, za pośrednictwem którego mam dostęp maila i społecznościówek. Na stacjonarnym komputerze staram się ograniczać je (tyle ile się da), ze względu iż zabierają sporo czasu.

Co jest dla Ciebie absolutnym „must have” w social media?
Wykorzystanie potencjału YouTube, relacje z liderami opinii i działania aktywizujące blogosferę. A to wszystko polane „sosem” skuteczności i ROI, jeśli mówimy o przyszłości czy kreowaniu trendów. A teraźniejszość, pewnie większość wspomni o koncie na Facebooku, które stał się komunikatorem często biznesowym w branży marketingowej, kosztem maila czy telefonu.

Jakich narzędzi społecznościowych na pewno nigdy nie użyjesz?
MySpace oraz tych, których zasięg stopniowo wygasa. A lokalnie to Blip, który „zdechł” dość szybko.

Jakie blogi są Twoją codzienną lekturą?
Mashable.com, Techcrunch.com, rzadziej polskie blogi – Mediafun.pl, Antyweb.pl.

Fan page, które odwiedzasz, gdy chcesz się zrelaksować to…
Te które nie wymagają nadmiernego wysiłku intelektualnego lub odstresowują , np. www.facebook.com/raywilliamjohnson
www.facebook.com/ninjatuneofficial
www.facebook.com/radio1essentialmix
www.facebook.com/demotywatory

Fan page, które odwiedzasz, gdy chcesz być na bieżąco to…
Marki i serwisy dotyczące surfingu, kitesurfingu, snowboardu – moich pasji.
www.facebook.com/Kitemovement
www.facebook.com/kiteworldmagazine
www.facebook.com/AllianceWake
www.facebook.com/transworldwake
www.facebook.com/twsnow

W których miejscach najchętniej udzielasz się merytorycznie? Gdzie można z Tobą podyskutować?
Jeśli mam czas, komentuje na branżowych blogach i forach dot. e-commerce, marketingu, czyli Antyweb.pl , Mediafun.pl , wewn. fora branżowe na Facebooku (przykłady poniżej), social media pominę bo to „oczywista oczywistość”. ;)

Jaka kampania socialmediowa zrobiła na Toba największe wrażenie w ostatnich kilku tygodniach?
Nie wiem, czy nazwać to kampanią social media, ale jest to „coś”, co pokazało obraz części social media i zachowań ludzi w serwisie społecznościowym jakim jest YouTube. Mam na myśli Projekt Gr@żyna i jego reperkusje.

Jakie nowe i użyteczne dla Ciebie aplikacje zainstalowałeś w ostatnim czasie?
Windguru, Windfinder – prognoza pogody i wiatru, z nich korzystam na bieżąco. Jak widać jestem monotematyczny, albo inaczej… staram się selekcjonować informacje.

Gdzie toczy się Twoja zawodowa aktywność?
Blog www.gadzinowski.pl, grupy branżowe (E-commerce Poland, vStars / Gwiazdy internetowego video, Trenerzy komunikacji), artykuły gościnne.

Jak rozdzielasz w mediach społecznościowych to, co prywatne, od tego, co służbowe?
Cenię prywatność i nie wszystko „ląduje” online… Część aktywności prywatnej rozdzielam – między własny profil na Facebooku oraz służbowe, bardziej oficjalne kanały – np. Linkedin czy fanpage bloga facebook.com/gadzinowski.blog. Na blogu gadzinowski.pl mam dwie osobne części – związaną z życiem zawodowym oraz drugą związaną z pasjami sportowymi kitesurfing.pl.

Czy pamiętasz, jaki był pierwszy wpis dodany przez Ciebie, zaraz po założeniu konta na Facebooku?
To jakieś dwa konta temu, chyba w 2008… chyba coś w stylu „hello world”. ;)

  • social

    Gadzinowski to taki zwykły, warszawski cwaniak – rzadko pisze coś mądrego, a często kopiuje ze stron anglojęzycznych. Taka twórczość…

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail