X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Przycisk „Wow” skuteczniejszy niż „Lubię to”

Przycisk „Wow” skuteczniejszy niż „Lubię to”Showroom

reklama

Showroom to internetowa platforma dla projektantów, którzy mogą za jej pośrednictwem sprzedawać swoje produkty. Obecnie korzysta z niej ponad 300 marek, dla których serwis jest często głównym kanałem dystrybucji, również na międzynarodową skalę.

Michał Juda, współzałożyciel serwisu Showroom, zdecydował się na taki eksperyment w ramach swojej platformy ecommerce. Wygląd przycisku „Lubię to” został zastąpiony przez nowatorski „Wow”, który został zaprojektowany tak, iż idealnie wpisuje się w stylistykę serwisu. Sam przycisk to prosta aplikacja, która zanim opublikuje coś na tablicy użytkownika, prosi o zezwolenie na dostęp do jego profilu.

Rozwiązanie proste, jednakże niezwykle skuteczne – przekonują przedstawiciele serwisu Showroom. Poniżej infografika przygotowana przez shwrm.com.

fot.: Showroom / goaleurope.com


Polecamy tę konferencję

Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail