X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jak internet zmienia media?

Jak internet zmienia media?

reklama


“Social Media Day Poland” to cykl konferencji o social media i rewolucji komunikacyjnej, jaka się dzięki nim dokonała oraz polski akcent w światowych obchodach Dnia Mediów Społecznościowych. 22 lutego 2013 w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego odbędzie się już dziewiąta edycja wydarzenia. – Chcielibyśmy porozmawiać o tym, jak internet zmienia media: o odpowiedzialności, o komunikacji społecznej, o nowym otoczeniu medialnym oraz opiniotwórczości AD 2013 – mówi Szymon Sikorski, pomysłodawca „Social Media Day Poland” i prezes agencji Publicon.

Wśród prelegentów wydarzenia znajdą się: Jacek Żakowski (Polityka), Tomasz Machała (NaTemat.pl), Kamil Dąbrowa (Program Pierwszy Polskiego Radia), Marcin Gadziński (Sport.pl), Tomasz Tomczyk (bloger znany jako Kominek), Paweł Czuma (Urząd Miejski Wrocławia), Dominik Kaznowski (Publicon).

Jak mówią organizatorzy, inspiracją dla tego spotkania było kilka bardzo istotnych faktów. W grudniu 2012 roku zaprzestano w USA drukowania Newsweeka. Uznawana za najbardziej opiniotwórczą rodzimą gazetę „Rzeczpospolita” wydrukowała tekst o trotylu, który stał się przyczynkiem do dyskusji na temat rzetelności dziennikarskiej. „Press” opublikował krytyczny tekst o obiektywności Natemat.pl – serwisu dziennikarskiego budowanego w znakomitej większości w sposób społecznościowy. W blogosferze dzieje się wiele: środowisko blogerów staje się coraz bardziej opiniotwórcze, a sami blogerzy coraz częściej pełnią funkcje autorytetów, krytykują firmy i… wygrywają z nimi spory. Dlaczego tak się dzieje? Jaka jest przyszłość dziennikarstwa? Jak sytuację oceniają dziennikarze mediów tradycyjnych i internetowych oraz blogerzy? Czy opłaca się kupować reklamy w gazetach? O tym i o wielu innych aspektach rewolucji mediów będzie można dowiedzieć się już 22 lutego we Wrocławiu.

Do bezpłatnego wzięcia udziału w konferencji zaproszeni są zarówno studenci, jak i eksperci branży, a także wszystkie osoby zainteresowane tematem rewolucji komunikacyjnej.

Więcej informacji o konferencji znajduje się na oficjalnej stronie: www.socialmediaday.pl. Patronem medialnym wydarzenia jest Social Press.

Źródło: informacja prasowa

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail