X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Zobacz najchętniej udostępniane wirale minionego roku

Zobacz najchętniej udostępniane wirale minionego roku

Zestawienie przygotowane przez serwis Social Media Today, bazujące na danych ze strony Viral Video Chart, nie obejmuje muzycznych teledysków. Autorzy rankingu wyszli jednak z założenia, że miarą sukcesu wirala jest nie tylko liczba wyświetleń, ale także liczba udostępnień i to właśnie na podstawie tego kryterium sporządzono listę.

W 2012 roku dziesięć najpopularniejszych wirali wygenerowało 28 milionów wyświetleń, czyli o ponad 11 mln więcej niż w 2011 r. (16,8 mln). Oczywiście wyróżnione materiały wygenerowały jeszcze więcej wyświetleń. Zdecydowana większość z nich zanotowała co najmniej kilka milionów wyświetleń, niektóre po kilkadziesiąt, a najchętniej udostępniany filmik wygenerował jednocześnie już niemal 100 milionów wyświetleń!

1. KONY 2012

Na szczycie rankingu znajduje się materiał nagrany przez pozarządową organizację. Jego tematem jest, najogólniej ujmując, ludzkość. Ogromny sukces filmu (bo tego terminu należałoby tu użyć) może być tym większym zaskoczeniem, że trwa 30 minut. Z pewnością pomocne okazało się być zaangażowanie do projektu Angeliny Jolie oraz George’a Clooney’a.

2. A Dramatic Surprise on a Quiet Square

Pozycję wicelidera okupuje dla odmiany bardzo krótki, bo niespełna 2-minutowy filmik nakręcony w Belgii, na zlecenie jednego z tamtejszych kanałów telewizyjnych. Tutaj tematem przewodnim jest również człowiek, a ściślej rzecz ujmując jego ciekawość.

3. Abercrombie & Fitch Guys „Call Me Maybe”

Podium zamyka oryginalna reklamówka marki Abecrombie & Fitch. Na filmiku grupa młodych mężczyzn ubranych w jeansy marki A&F tańczy do utworu „Call Me Maybe” kanadyjskiej wokalistki Carly Rae Jepsen.

Dalsze miejsca:

4. DC Shoes: Ultimate Urban Playground

5. Procter & Gamble: Thank You Mama – Best Job 2012

6. 2 year old dancing the jive

7. Melbourne Metro: Dumb Ways To Die

8. Chevrolet: OK Go – Needing/Getting

9. Volkswagen – The Bark Side

10. PBS Digital Studios: Mister Rogers Remixed – Garden of Your Mind

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail