X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Co jeszcze przed PR-em?

Co jeszcze przed PR-em?

reklama


Branża public relations w Polsce od początku lat 90-tych dynamicznie się rozwija, a od 2001 roku praktycy i naukowcy zajmujący się komunikowaniem spotykają się i dyskutują na kongresach PR. Odbywające się każdego roku wiosną wydarzenie, to dobry moment na refleksję i dyskusję o przyszłości, wyzwaniach i nowych narzędziach. Między innymi takie tematy poruszano podczas kolejnej odsłony Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który w dniach 18-19 kwietnia odbył się w Rzeszowie.

Siła social media w budowaniu relacji z klientem, branża PR w sytuacjach kryzysowych, nowe narzędzia monitoringu mediów – to tylko niektóre wątki dyskusji ekspertów. Podczas wydarzenia sporo uwagi poświęcono środkom przekazu informacji – nieodłącznemu elementowi public relations. Mówiono o nich w odniesieniu do zmian i nowych zjawisk, jakie obserwujemy.

Czy branża public relations przestała się rozwijać?

Dyskusja podczas tegorocznego Kongresu pozwoliła na wysunięcie wielu interesujących wniosków. Prelegenci zauważyli, że rola public relations w wielu korporacjach rośnie. Ponadto zasygnalizowali, iż zbyt dużo uwagi poświęca się komunikacji internetowej, zapominając o mediach tradycyjnych. Dodali również, że skupiając się na liczbach, zapominamy o innych elementach pomiaru efektywności pracy PR-owca. – Podczas tegorocznego Kongresu nie zabrakło burzliwych dyskusji nie tylko wśród prelegentów, ale i zgromadzonych na sali uczestników. Jest to dowód na to, że branża public relations jest dynamiczna, stale się rozwija i dostosowuje do otaczającej rzeczywistości. A my, jako eksperci potrafimy wyrażać swoje opinie i się nimi dzielić dyskutując na forum – dodaje dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, organizator kongresów PR.

Wiedza “w pigułce” po Kongresie

Na stronie wydarzenia dostępne są już pierwsze prezentacje prelegentów, a niebawem organizatorzy opublikują także materiały wideo z wybranych wystąpień. Tam też odnaleźć można prezentacje oraz filmy z lat ubiegłych.

Social Press był patronem Kongresu Profesjonalistów PR.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail