X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Hatalska prognozuje trendy w marketingu. Zbliża się era post-mobile

Hatalska prognozuje trendy w marketingu. Zbliża się era post-mobile

reklama


TrendBook 2013 to już trzecia tego typu publikacja przygotowana przez Natalię Hatalską. Jak sama pisze na swoim blogu, hasło przewodnie tegorocznej edycji raportu to: Stop talking about smartphones and start talking about the connected world. Zdaniem blogerki, te słowa dobrze charakteryzują zachodzące obecnie zjawisko – nieuchronne zbliżanie się ery post-mobile.

Hatalska wyróżniła w tegorocznym TrendBooku pięć najważniejszych, jej zdaniem, trendów w marketingu. Znamienne, że każdy z nich w jakiś sposób dotyka tego samego – internetu.

Całość podzielono na 5 rozdziałów, opisujących każdy z wyróżnionych trendów:

  • Internet rzeczy, czyli w internecie nikt nie wie, że… jesteś pralką – gwałtowny rozwój rynku mobilnych urządzeń oferujących dostęp do internetu;
  • Wearable computers, czyli era człowieka+ – rozwój urządzeń nowej generacji, oferujących dostęp do internetu i stałą komunikację z użytkownikiem, który nosi je na sobie;
  • Big data i prywatność, czyli kiedy firmy wiedzą o nas więcej niż my sami – postępujący trend utraty przez nas prywatności (za naszą wiedzą i zgodą), a jednocześnie ogromna ilość nieustrukturyzowanych danych w rękach marketerów;
  • Humanizacja maszyn, czyli kiedy urządzenia za nas myślą – coraz większa popularność inteligentnych urządzeń, które da facto myślą za użytkownika;
  • Świat hybrydowy, czyli świat bez granic – świat hybrydowy, jako zupełnie nowa rzeczywistość na styku online i offline.

Wśród wypowiadających się ekspertów są zarówno ci z Polski, jak i z zagranicy. Osobną sekcję poświęcono na komentarze dotyczące ubiegłorocznych prgonoz.

Partnerem strategicznym TrendBooka jest Intel Polska.

TrendBook 2013 dostępny jest za darmo w ramach usługi Pay With a Post/Pay With a Tweet, co oznacza, że ściągając wyrażamy jednocześnie zgodę na opublikowanie informacji o pobraniu raportu na naszym profilu na Facebooku, Twitterze lub LinkedIn.

Kliknij i pobierz TrendBook 2013 autorstwa Natalii Hatalskiej

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail