reklama
– Wszystko wskazuje na to, że w niedalekiej przyszłości oglądanie meczu, czy wyścigów samochodowych na urządzeniach mobilnych będzie miało podobną wagę, jak robienie tego przed telewizorem – mówi Wojciech Borowski, CEO McCann Worldgroup.
Analitycy McCann Worldgroup prześledzili, jak zmieniają się nasze preferencje, jeśli chodzi o sposób oglądania wydarzeń sportowych.
- 63% fanów korzystało z internetu, aby zyskać więcej informacji na temat dyscypliny sportowej, którą lubi. To o 9% więcej niż 2 lata temu.
- 84% fanów sportu wybiera do oglądania komputer, 24% tablet, zaś 32% smartfon.
- Najchętniej wybieranymi portalami społecznościowymi do śledzenia wydarzeń sportowych są Facebook (77%), YouTube (47%) i Twitter (33%).
- Treści sportowe w internecie najchętniej oglądalibyśmy za darmo. W tej chwili płaci za nie jedynie 9% osób, a 11% deklaruje, że mogłaby to robić.
Badanie zostało przeprowadzone metodą telefoniczną na zlecenie Sporting News Media na próbie 1000 osób powyżej 18 roku życia.