X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Carsi.pl – czy zdobędzie serca fanów motoryzacji?

Carsi.pl – czy zdobędzie serca fanów motoryzacji?

reklama


Jednym z pomysłodawców serwisu jest Tomasz Plata, do niedawna dyrektor Działu Online w TVN, twórca takich projektów jak m.in. TVN Player oraz Kulinarni.pl. O nowym przedsięwzięciu mówi: – Carsi.PL to serwis świadomego wyboru. Nie powstaliśmy, aby zaspokoić oczekiwania wszystkich internautów. Interesują nas wyłącznie zmotoryzowani użytkownicy.

Carsi.PL – jak przekonują twórcy – jest pierwszym, prawdziwie społecznościowym miejscem w sieci, gdzie spotykają się fani dwóch i czterech kółek. Ich wizytówką w serwisie ma stać się numer tablicy rejestracyjnej pojazdu, którego używają. Nie trzeba jednak posiadać pojazdu na własność, aby zarejestrować się w serwisie, wystarczy być jego współwłaścicielem lub użytkownikiem. Znajomych o podobnych zainteresowaniach, którzy korzystają z pojazdów tej samej marki lub zamieszkują określony region, można łączyć w fan kluby.

Kolejną atrakcję przynoszą tzw. „Oferty tygodnia”. W każdy poniedziałek Carsi.PL proponują swoim użytkownikom wyjątkowe rabaty. Serwis przygotował je we współpracy z producentami i usługodawcami działającymi w branży motoryzacyjnej lub bardzo blisko niej. Partnerami serwisu, którzy zaprezentują swoje produkty w pierwszych tygodniach od startu serwisu zostały dobrze znane kierowcom firmy: NaviExpert (nawigacja na telefony komórkowe i tablety z funkcją omijania korków i ostrzeżeniami CB) oraz Motointegrator.pl (internetowy serwis łączący w sobie możliwość zakupu części, opon i akcesoriów samochodowych, wraz z ich montażem w jednym z 2600 warsztatów w całej Polsce).

W serwisie Carsi.PL użytkownik znajdzie ponadto bezpłatną moto giełdę, za pomocą której publikować będzie mógł ogłoszenia kupię/sprzedam w atrakcyjnej dla czytelnika formie oraz kilka dodatkowych funkcjonalności, w tym kalendarium kierowcy oraz wewnętrzną pocztę do komunikacji.

– Nadchodzi czas segmentacji, gdzie newsy, społeczności czy zakupy w sieci koncentrować się będą wokół jednej, konkretnej tematyki. Carsi.PL odpowiada na takie właśnie potrzeby – przekonuje Tomasz Plata. Pytany o wcześniejsze doświadczenia w pracy dla Grupy TVN odpowiada: – To już zamknięty rozdział. Pora na nowe wyzwania. Naszym pomysłom zaufało wiele osób, w tym przyszli użytkownicy serwisu i nasi partnerzy biznesowi, którym szczególnie dziękuję. Pora udowodnić, że nie składaliśmy obietnic bez pokrycia.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail