![Orange Polska promuje honorowe krwiodawstwo wraz z Narodowym Centrum Krwi Orange Polska promuje honorowe krwiodawstwo wraz z Narodowym Centrum Krwi](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F01%2FSerce-i-Rozum-oraz-Piotr-Zyla-oddawanie-krwi-w-akcji-Wielcy-Sercem.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Jednym z ambasadorów akcji został brązowy medalista mistrzostw świata w skokach narciarskich w 2013 r. – Piotr Żyła. Z ramienia Orange kampanię marketingową wspierają rozpoznawalne w całej Polsce postaci Serca i Rozumu.
Kampania rozpoczęła się 26 grudnia 2013 r. filmem promocyjnym „Serce i Rozum – Honorowy zakład” otwierającym całe przedsięwzięcie. Między Piotrem Żyłą a Sercem – postacią ze spotów telewizyjnych Orange – doszło do zakładu. Serce zadeklarowało gotowość pobicia samego mistrza. Piotr Żyła zgodził się na konfrontację pod warunkiem wsparcia honorowego krwiodawstwa i zebrania 5000 litrów krwi.
Jednym z założeń akcji jest więc zebranie 5000 litrów krwi w całej Polsce i tym samym wsparcie Narodowego Centrum Krwi wraz z centrami krwiodawstwa. Jednak najważniejszym celem kampanii społecznej „Wielcy Sercem” jest promocja honorowego krwiodawstwa wśród młodych ludzi, którzy ukończyli 18 lat i mogą już oddawać krew.
Wszelkie informacje związane z akcją, wskazówki dotyczące przygotowania się do oddania krwi (kontent edukacyjny) czy informacje o kampanii reklamowej dostępne są na stronie internetowej: wielcysercem.pl.
Akcja społeczna rozpoczęła się 26.12, a jej finał nastąpi na początku lutego. Za pomysł i realizację kampanii w Internecie odpowiada agencja Lemon Sky.