
reklama
GoldenLine w dalszym ciÄ…gu nie ma sobie równych na polskim rynku spoÅ‚ecznoÅ›ciówek przeznaczonych dla profesjonalistów. Wedle danych przedstawianych w badaniach Megapanel PBI/Gemius, z serwisu każdego miesiÄ…ca korzysta ok. 2 milionów użytkowników, a sam GoldenLine chwali siÄ™ liczbÄ… 1,5 mln zarejestrowanych użytkowników. LinkedIn ma obecnie dwukrotnie mniejszy zasiÄ™g – korzysta z niego okoÅ‚o miliona polskich internautów (dane Socialbakers). To i tak sporo, zważywszy, że jeszcze kilka miesiÄ™cy temu ich liczba oscylowaÅ‚a wokół 400-500 tysiÄ™cy.
Uproszczenie dla użytkowników
W świetle tego, iż mamy do czynienia z największymi konkurentami na rynku serwisów dla profesjonalistów, nieco zaskakującym posunięciem może być wprowadzenie na GoldenLine możliwości rejestracji i logowania za pośrednictwem konta na LinkedIn. Kulisy tej decyzji wyjaśnił prezes spółki Goldenline, Mariusz Gralewski.
– Umożliwienie logowania za pomocÄ… LinkedIn czy innych serwisów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych to przede wszystkim uproszczenie życia użytkownikowi – przekonuje Gralewski. – Niezależnie w jakim serwisie zaktualizuje informacje o sobie, bÄ™dzie miaÅ‚ on pewność, że pracodawca oglÄ…dajÄ…cy jego profil na GoldenLine widzi jego aktualne dane.
Wygoda dla pracodawców i rekruterów
Użytkownicy poszukujący pracy to zresztą potencjalnie nie jedyni beneficjenci nowej funkcjonalności.
– Dla pracodawców i rekruterów to również wygoda – w jednym miejscu bÄ™dÄ… mieli wszystkie dane o kandydacie. DziÄ™ki temu nie bÄ™dzie koniecznoÅ›ci przeszukiwania wielu baz danych – mówi Mariusz Gralewski. – Taka możliwość uzyskania peÅ‚nych informacji o kandydatach powinna znacznie usprawnić procesy rekrutacyjne i sprawić, że GoldenLine stanie siÄ™ najwiÄ™kszym łącznikiem miÄ™dzy pracodawcami a pracownikami – dodaje.
Jak dotąd internauci zainteresowani korzystaniem z GoldenLine mogli założyć swoje konto bezpośrednio w serwisie lub wykorzystać istniejące konto na Facebooku. Rejestrację i logowanie za pomocą Facebooka wprowadzono w 2012 roku.