reklama
Musimy korzystać z danych. Firmy zebrały i wciąż zbierają dane o klientach różnymi sposobami i z wielu kanałów. Nasze bazy szybko „przyrastają” – ale wciąż uczymy się nimi skutecznie zarządzać i wykorzystywać potencjał (BIG) DATA w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami, a co za tym idzie monetyzować je.
Kluczowym wyzwaniem dla producentów FMCG czy dóbr trwałych – z reguły nie posiadających bezpośredniego dostępu do konsumenta – jest rozwijanie i pielęgnowanie relacji z dystrybutorami czy franczyzobiorcami. Istotnym problemem staje się zbudowanie wielopoziomowej relacji, ale wierzymy, że warto, bo pomaga ona zwiększyć sprzedaż poprzez zaspokojenie potrzeb nie tylko dystrybutora, sprzedawcy, ale i konsumenta. I stwarza szansę na budowanie lojalności do marki.
W tym roku Forum podzielone zostało na 4 równoległe sesje skupione na relacjach:
- B2C W HANDLU DETALICZNYM
- B2C W USŁUGACH
- B2B W RELACJACH Z RESELLERAMI
- B2B W RELACJACH Z KLIENTEM BIZNESOWYM
Udział w edycji 2014 biorą m.in.:
Tesco Clubcard, Payback Niemcy i Polska, Baltic Miles, PLL LOT, Drogerie Natura, Tchibo, Bank Millennium, T-Mobile, ING Usługi Finansowe, Dell, Syngenta, UPC, Abra, Atlas, Netia, Provalliance Poland, ING Usługi Finansowe, Danone, Carrefour Polska, Credit Agricole Bank Polska, Empik Media & Fashion Loyalty Services, Grupa Allegro, MWS (Grupa Maspex Wadowice), Euro Bank, Castorama Polska, Curver Poland, Bank BPH, Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń, Powszechny Zakład Ubezpieczeń, Toyota Motor Poland, Polkomtel i in.
Szczegółowy program: www.loyalty-conferences.com.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.