X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Przegląd największych i najpopularniejszych kanałów YouTube

Przegląd największych i najpopularniejszych kanałów YouTubeFot.: Rego - d4u.hu/CC/Flickr.com

reklama


YouTube obok Facebooka dociera do największej liczby osób, dlatego żaden poważny marketingowiec nie ignoruje jego potencjału. Obecnie polskie kanały takie jak: SA Wardęga, AbstrachujeTV czy Niekryty Krytyk mają już powyżej miliona subskrybentów. Podobnie jak na Facebooku dominują profile o tematyce raczej rozrywkowej. Największy polski kanał YouTube SA Wardęga może pochwalić się gronem 1,2 mln subskrybentów.

Według badania Sotrender miniony miesiąc należał zdecydowanie do Nataszy Urbańskiej i jej nowego teledysku do piosenki „Rolowanie”, który wyświetlono prawie 2,4 mln razy. Drugie miejsce w ilości wyświetleń zajęła relacja z Kijowa Bartłomieja Maślankiewicza opublikowana przez Portal Telewizja Republika, która pojawiła się w sieci w drugiej połowie stycznia, a do końca miesiąca zdobyła niemal 2 mln wyświetleń. Trzecie miejsce zajęło wideo pt. „Rodzaje ludzi na domówce” z kanału AbstrachujeTV, obejrzany prawie 1,8 mln razy.

fot. blog.sotrender.com/

fot. blog.sotrender.com/

W zestawieniu znajdziemy także odwołanie do najpopularniejszych materiałów zamieszczonych do 31 stycznia. Tu niepodzielnie króluje hit grupy Weekend. Oficjalny teledysk „Ona tańczy dla mnie” miał 77,7 mln wyświetleń w styczniu bieżącego roku. Drugie miejsce zajął klip „My Słowianie” Donata i Cleo (36,4 mln), a trzecie – GrubSon „Na szczycie” z 2009 roku (31,8 mln).

Najwięksi, najwięcej, najbardziej

Jak łatwo zauważyć w powyższym zestawieniu dominują kanały rozrywkowe. Te będą zajmować także najwyższe pozycje w klasyfikacji wszystkich kanałów. Największymi kanałami polskimi (stan na styczeń 2014 roku) były SA Wardega, AbstrachujeTV i Niekryty Krytyk. Najwięcej odsłon swoich wideo osiągnęły kanały PROSTOtv, MyMusicGroup oraz tvnpl. Z kolei największą liczbę odsłon w przeliczeniu na subskrybenta osiągnęły kanały gazetapl, Parlophone Music Poland i MyMusicGroup.

Najwięcej komentarzy zebrały wideo kanałów Blowek, Polski Pingwin oraz reZigiusz. Najbardziej lubiane były wideo kanały: Niekryty Krytyk, UrbanRecTv i Blowek. Wśród tematyki, którą przeglądamy na YouTubie dominuje muzyka, śmieszne, wielotematyczne i rozrywka.

fot. blog.sotrender.com/

fot. blog.sotrender.com/

Sotrender przygotował też szczegółową analizę w poszczególnych grupach o tematyce: bankowej, kosmetycznej, muzycznej, samochodowej, technologicznej, telekomunikacyjnej, żywnościowej a także poświęconej vlogom w pięciu kategoriach: edukacyjne, dedykowane grom, rozrywce, modzie/urodzie oraz stylowi życia. Całość raportu można znaleźć TUTAJ.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail