reklama
Główne założenia konferencji, która odbędzie się 3 i 4 czerwca w Warszawie, i docelowe obszary tematyczne to:
- jak nie dopuszczać do zaistnienia sytuacji kryzysowej w firmie
- jak opanować szybko i skutecznie „pożar”, gdy się pojawi
- jak ustalać hierarchię komunikacji o zaistniałej sytuacji wewnątrz organizacji
- jak formułować komunikat do klientów, partnerów, emisariuszy, społeczności (w tym wirtualnych)
- jak wdrażać program naprawczy
- jak zapewniać bezpieczeństwo i wdrażać politykę ochrony reputacji
- jakie są najskuteczniejsze metody pracy PR-owca w realiach opartych na swobodzie wypowiedzi, które daje świat mediów społecznościowych
Swoją unikatową wiedzą podzielą się praktycy z firm i instytucji, m.in. Koleje Mazowieckie, Diageo, PLL LOT, Tesco, Legia Warszawa, na co dzień odpowiedzialni za kontakty z mediami, pełniący funkcje Dyrektorów ds. Komunikacji, Rzeczników Prasowych i PR Managerów.
Więcej informacji na stronie wydarzenia.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym konferencji.