reklama
Uzasadniając swój wybór redakcja podkreśliła, że agencja GONG mocno wychodzi poza digital, a klienci cenią współpracę z zespołem firmy. Agencja w 2013 roku odnotowała przychody na poziomie 6,2 mln zł, a ich wzrost sięgnął 65%.
W tegorocznym Raporcie Specjalnym “Media & Marketing Polska” redakcja wyróżniła agencje MEC Interaction i INSIGNIA, podkreślając skuteczność działań oraz biznesowy sukces tych firm.
Agencją interaktywną 20-lecia została Artegence.
Wyróżnienie specjalne “Edukatora Branży” przyznano Olgierdowi Cyganowi z Digital One. Rozczarowaniem Roku okazała się agencja K2.
Agencją social media roku została Lubię to – Linked by Isobar. W podsumowaniu redakcji czytamy, że dla tej firmy to kolejny rok na dużym finansowym plusie. Do portfolio klientów dołączyły m.in. marka piwa Redd’s, Virgin Mobile oraz farmaceutyk Sanofi Aventis.
Tytuł Sieciowej Agencji Roku przyznano VML Poland. Jak podkreśliła redakcja MMP, po akwizycji agencja ciągle rośnie i jest jedną z największych w Polsce pod względem przychodów.
W części poświęconej agencjom marketingu zintegrowanego tytuł Agencji Roku przypadł Data Solutions, która została określona “Agencją 2.0”. Wyróżnienie otrzymała IQFM za odważne wdrażanie usług shopper marketingowych.
- Basia