X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Poznaliśmy najlepsze polskie agencje interaktywne

Poznaliśmy najlepsze polskie agencje interaktywne

reklama


Uzasadniając swój wybór redakcja podkreśliła, że agencja GONG mocno wychodzi poza digital, a klienci cenią współpracę z zespołem firmy. Agencja w 2013 roku odnotowała przychody na poziomie 6,2 mln zł, a ich wzrost sięgnął 65%.

Post użytkownika MMP Online.

W tegorocznym Raporcie Specjalnym “Media & Marketing Polska” redakcja wyróżniła agencje MEC Interaction i INSIGNIA, podkreślając skuteczność działań oraz biznesowy sukces tych firm.

Post użytkownika MMP Online.

Agencją interaktywną 20-lecia została Artegence.

Post użytkownika MMP Online.

Wyróżnienie specjalne “Edukatora Branży” przyznano Olgierdowi Cyganowi z Digital One. Rozczarowaniem Roku okazała się agencja K2.

Agencją social media roku została Lubię to – Linked by Isobar. W podsumowaniu redakcji czytamy, że dla tej firmy to kolejny rok na dużym finansowym plusie. Do portfolio klientów dołączyły m.in. marka piwa Redd’s, Virgin Mobile oraz farmaceutyk Sanofi Aventis.

Post użytkownika MMP Online.

Tytuł Sieciowej Agencji Roku przyznano VML Poland. Jak podkreśliła redakcja MMP, po akwizycji agencja ciągle rośnie i jest jedną z największych w Polsce pod względem przychodów.

Post użytkownika MMP Online.

W części poświęconej agencjom marketingu zintegrowanego tytuł Agencji Roku przypadł Data Solutions, która została określona “Agencją 2.0”. Wyróżnienie otrzymała IQFM za odważne wdrażanie usług shopper marketingowych.

Zobacz galerię z imprezy

  • Basia

    Gratulacje dla zwycięzców!

Reklama

[FM_form id="1"]