reklama
zBLOGowani mają za zadanie ułatwić czytelnikom blogów poruszanie się po dynamicznie rozrastającej się blogosferze, natomiast blogerom umożliwić dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
– Serwis jest całkowicie bezpłatny i dla blogerów, i dla czytelników. Treści pobierane są z blogów za pomocą ich kanałów RSS. Konieczne jest uprzednie zarejestrowanie blogera w serwisie i dodanie go. Nowe treści z blogów agregowane są w serwisie zBLOGowani już kilka minut po publikacji na blogu – wyjaśnia Anna Pytkowska, sales director w BLOGmedia.
W ciągu pierwszych dwóch tygodni działania serwisu zarejestrowało się w nim ponad 1000 blogów z 22 kategorii tematycznych takich jak: kulinaria, moda, uroda, parenting czy lifestyle. Właścicielem serwisu jest BLOGmedia – sieć reklamy na blogach. Serwis zBLOGowani rozszerzy ofertę reklamową sieci w zakresie emisji reklamy display, niestandardowych akcji z udziałem blogerów oraz wysyłki mailingów. Przygotowywany „panel akcji” umożliwi reklamodawcom organizację dedykowanych konkursów w ramach serwisu zBLOGowani, a dzięki temu tworzenie kampanii o szerokim zasięgu w wybranej kategorii blogów.
Możliwości zBLOGowanych
Logowanie zostało znacznie ułatwione i zgodnie ze współczesnymi standardami można je przeprowadzić z wykorzystaniem Facebooka lub konta na Google+. Użytkownicy mają możliwość spersonalizowania swoich profili na zBLOGowanych, mogą dodawać blogi do obserwowanych, dzięki czemu będą na bieżąco informowani o nowościach na ulubionych blogach i vlogach. Mogą również przeglądać kategorie blogów i samodzielnie odkrywać interesujące treści. Wreszcie serwis umożliwia także grupowanie najciekawszych wpisów i tworzenie z nich własnych katalogów. Standardowo serwis posiada też system powiadomień, który poinformuje nas o nowych postach.
- Arkadiusz Narowski | Blogowicz
- Marcin ITIQ
- Arkadiusz Narowski
- Marcin ITIQ