reklama
Ppotencjał jaki niesie za sobą Snapchat Discover nie mógł zostać niezauważony i w dość szybkim tempie jest on wykorzystywany przez największe media. Takie potęgi medialne, jak CNN, ESPN, Cosmopolitan, National Geographic czy Daily Mail już promują swoje kanały za pomocą nowego snapchatowego rozwiązania. Przedstawiciele tych marek wypowiedzieli się niedawno na temat zalet i możliwości nowego narzędzia.
Czytaj więcej: |
Snapchat będzie bardziej komercyjny – uruchamia nową platformą contentowo-reklamową |
CNN
Przedstawiciel jednego z największych koncernów medialnych na świecie przyznaje, że Snapchat gromadzi bardzo dużą publiczność, która każdego ranka może zobaczyć 5 nowych historii stworzonych z materiałów o tematyce międzynarodowej, politycznej, historycznej czy rozrywkowej. Wszystko to przedstawione jest za pomocą “składanki” graficzno -tekstowej. Za działalnością CNN na Snapchatcie stoi główny sposnor – BMW.
ESPN
W przypadku tej najpopularniejszej w Stanach Zjednoczonych telewizji sportowej argumentacja za wykorzystywaniem nowego Snapchata jest podobna – ten portal społecznościowy gromadzi bardzo wiele użytkowników, którzy mogą być także potencjalnymi odbiorcami telewizji ESPN. Obecność na platformach społecznościowych jest coraz ważniejsza, a ESPN publikuje skróty wydarzeń w formie krótkiego video, które ukazują się codziennie i składają się z 5 do 10 historii. W dodatku rola Snapchata będzie nadal wzrastać, a “Duszek” stanie się obowiązkowym kanałem promocji i przekazywania contentu przez ESPN. Reklamodawcą na kanale ESPN jest Universal Pictures.
Cosmopolitan
Wydawcy tego magazynu zbadali, że bardzo wielu czytelników jest równocześnie użytkownikami Snapchata, co tworzy naturalne pole do współpracy. Codziennie o 8 rano, Cosmopolitan dodaje 5 historii złożonych z animacji, fragmentów artykułów i zdjęć, które są wycinkami najlepszych publikacji magazynu, które są zabawne a czasami kontrowersyjne. Reklamodawcami są Sperry, Pink i Starbucks.
National Geographic
Przedstawiciel tego najbardziej uznanego magazynu podróżniczo – naukowego twierdzi, że Snapchat Discover daje możliwość dotarcia do młodszego pokolenia i otrzymania feedbacku na temat zdjęć, video czy artykułów. Podobnie, jak w przypadku Cosmopolitan, treści przekazywane przez NG to mieszanka zdjęć, filmów i fragmentów publikacji. Do tego doszły także krótkie quizy, tworzone przez redakcję. Jak na razie National Geographic nie przewiduje ofert reklamowych.
Daily Mail
W przypadku Daily Mail, snapchatowy kanał pełni rolę zapowiedzi treści znajdujących się w tradycyjnej gazecie. Daily Mail bardzo często publikuje swoje treści i ciągle poszerza zakres działalności na “Duszku”. Reklamodawcami są T-Mobile i Stride.
Jak widać, Snapchat tworzy kanały, przez które tradycyjne media mogą trafiać do potencjalnie nowych odbiorców, szczególnie tych z młodszego pokolenia. Snapchat Discover ma szansę realnie zaistnieć na rynku portali społecznościowych i stać się prężnym medium, dobrym zarówno dla odbiorców, tradycyjnych mediów jak i oczywiście reklamodawców.