reklama
Nie minęło jeszcze dobre 24 godziny, a czas napisać o kolejnej nowości, którą planuje wprowadzić Instagram. I co więcej, jest to kolejna funkcja, która została zaczerpnięta z największego portalu społecznościowego na świecie i zaadaptowana na potrzeby Instagrama. Mowa o filmowej karuzeli reklamowej.
Czytaj więcej: Instagram zmienia się dla biznesowych użytkowników. Nowa funkcja w fazie testów
Wideo lepiej wypada w statystykach niż zdjęcia, zaś format karuzeli ma lepsze wyniki niż pozostałe formaty reklamowe, zatem połączenie ze sobą tych dwóch czynników, które gwarantują sukces, było od dawna przesądzone. Jak podał portal Mashable, format wideo karuzeli obecnie został udostępniony kilku dużym firmom w Stanach Zjednoczonych. Testy wersji beta rozpoczęli między innymi: Airbnb, Taco Bell oraz Macy’s.
Karuzela kręci zysk
Instagram po raz pierwszy przedstawił światu format karuzeli oparty na zdjęciach już rok temu. Nowy format reklamy został wówczas udostępniony wybranym małym i dużym firmom. Przeprowadzone działania szybko udowodniły, że ten rodzaj reklamy na Instagramie jest 2.5% bardziej efektywny od tradycyjnej, czyli opartej na jednym zdjęciu.
Bo wideo to przyszłość
Po raz kolejny Instagram pokazał, że tak jak i Facebook, będzie rozwijać się w kierunku nagrań wideo. Udowodnił to kiedy wydłużył czas nagrań aż czterokrotnie- z 15 do 60 sekund oraz zmienił układ News Feedu. Nie wiadomo, kiedy nowy format reklamy będzie powszechnie dostępny.